Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Δολιοφθορά στο Καρδιολογικό τμήμα του Νοσοκομείου!!

Κομμένα βρέθηκαν δύο καλώδια παροχής ηλεκτρικού ρεύματος στον ψηφιακό αγγειογράφο του Σκυλίτσειου Νομαρχιακού Νοσοκομείου Χίου, όταν στις 11.00 περίπου το πρωί της Πέμπτηςτεχνικοί πήγαν στο χώρο για εργασίες τακτικής συντήρησης του μηχανήματος.

Αμεσα κλήθηκε η Ασφάλεια Χίου, ενώ παράλληλα ο Διοικητής του Νοσοκομείου Χίου Ελευθέριος Παπαϊωάννου (ΦΩΤΟ) διέταξε να γίνει ΕΔΕ.
Η ενέργεια αποδίδεται καταρχήν σε δολιοφθορά, χωρίς όμως να είναι γνωστά και τα κίνητρα. Ενώ σύμφωνα με δήλωση του κ. Παπαϊωάννου, για το συγκεκριμένο χώρο εκτός δύο γιατρών του Καρδιολογικού τμήματος που έχουν κλειδί για τα επείγοντα περιστατικά και του φύλακα της εταιρείας φύλαξης, δεν έχει άλλος πρόσβαση.

Εξαιτίας της μη λειτουργίας του ψηφιακού αγγειογράφου, ακυρώθηκαν μέχρι στιγμής 5 προγραμματισμένα ραντεβού για στεφανιογράφημα.

Άμεσα δόθηκε από τη διοίκηση εντολή για παραγγελία των ανταλλακτικών, ώστε το συντομότερο δυνατόν να επιδιορθωθεί η ζημιά και να μπορεί και πάλι να λειτουργήσει πλήρως το πρωτοποριακό – για νομαρχιακό νοσοκομείο- καρδιολογικό τμήμα του Σκυλίτσειου και να μην χρειάζεται σε περίπτωση οξύ καρδιακού επεισοδίου η μεταφορά του ασθενούς σε νοσοκομείο των Αθηνών. Το κόστος και ο χρόνος επισκευής θα μεγαλώσουν αν από την κοπή των καλωδίων έχει πάθει βλάβη και ο εγκέφαλος του μηχανήματος.

πηγη:http://www.chiosnews.com

Ενταση πριν από λίγο στο λιμάνι ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ!

ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ!

18:30Ενταση πριν από λίγο στο λιμάνι Προσπάθησαν να εμποδίσουν την φόρτωση στο Blue Star 1

21:10Σκληραίνει τη στάση της η ΕΛ.ΑΣ - Έχουν αποκλείσει τους ιδιοκτήτες φορτηγών έξω από το λιμάνι



Πόρισμα σοκ για τους νεκρους στη Marfin

Η μοναδική έξοδος κινδύνου ήταν κλειδωμένηΗ μοναδική έξοδος κινδύνου στο υποκατάστημα της Μarfin στην οδό Σταδίου ήταν κλειδωμένη, ενώ είχε χαθεί το τηλεχειριστήριο που θα μπορούσε να την ανοίξει. Οι εργαζόμενοι, στην προσπάθειά τους να διασωθούν μετά τον εμπρησμό από τις μολότοφ, εγκλωβίστηκαν σε μια… σιδερένια κλούβα.
Η τραγωδία ίσως θα ήταν μεγαλύτερη αν δεν είχε μείνει συμπτωματικά ανοιχτή μια πόρτα διαφυγής για να εξαερίζεται ο χώρος επειδή μύριζε μια τουαλέτα! Αυτά είναι ορισμένα από τα στοιχεία που επισημαίνονται στο πόρισμα της Επιθεώρησης του υπουργείου Εργασίας, η οποία ερεύνησε τις συνθήκες της πυρκαγιάς στο υποκατάστημα της Μarfin Βank μετά τον εμπρησμό από ομάδα αντιεξουσιαστών το μεσημέρι της 5ης Μαΐου 2010, με αποτέλεσμα τον θάνατο της Αγγελικής Παπαθανασοπούλου, της Παρασκευής Ζούλια και του Επαμεινώνδα Τσάκαλη. Στο πόρισμα που συνέταξε τον προηγούμενο Ιούλιο ο επιθεωρητής Θεοδόσιος Πανταζόπουλος, καταγράφονται σοβαρές ελλείψεις στο σύστημα πυρασφάλειας του κτιρίου, κλειδωμένες έξοδοι διαφυγής, ελλείψεις πιστοποιητικών και απουσία σχετικής εκπαίδευσης του προσωπικού, γεγονότα που επηρέασαν την απόπειρα απεγκλωβισμού των εργαζομένων μετά τη δολοφονική επίθεση των κουκουλοφόρων. Όπως μνημονεύεται, «στο υποκατάστημα εργάζονταν συνολικά 27 άτομα. Υπήρχε μόνο μία έξοδος κινδύνου που βρισκόταν στο ισόγειο του κτιρίου και δίπλα από την κύρια είσοδο της τράπεζας. Ωστόσο αυτή δεν χρησιμοποιήθηκε από τους εργαζομένους γιατί στο ισόγειο είχε ξεσπάσει πυρκαγιά και η ατμόσφαιρα από τον καπνό ήταν αποπνικτική». Ωστόσο αυτό δεν ήταν το μοναδικό πρόβλημα. Ο επιθεωρητής στο πόρισμά του υπογραμμίζει: «Οι εργαζόμενοι αναφέρθηκαν στην έξοδο κινδύνου του ισογείου, η οποία δεν έπρεπε να κλειδώνεται, προκειμένου να ανοίγει εύκολα και άμεσα από κάθε πρόσωπο που θα χρειαστεί να τη χρησιμοποιήσει. Αυτή άνοιγε μόνο αν έσπρωχνε κάποιος την “μπάρα πανικού” της θύρας και συγχρόνως πατούσε το κουμπί φορητού τηλεχειριστηρίου που ήταν μοναδικό σε όλον τον χώρο και βρισκόταν στο γραφείο της διευθύντριας στο ισόγειο. Τη στιγμή του συμβάντος, με την ύπαρξη του καπνού, θα ήταν εξαιρετικά δύσκολο, αν όχι αδύνατον, να βρεθεί το τηλεχειριστήριο και να χρησιμοποιηθεί συγχρόνως με το σπρώξιμο της πόρτας για να ανοίξει η έξοδος κινδύνου. Επίσης υπάρχουν μαρτυρίες εργαζομένων που αναφέρουν ότι το γραφείο της διευθύντριας έπιασε πρώτο φωτιά, κάτι που σημαίνει ότι το τηλεχειριστήριο θα είχε καταστραφεί». Στην έκθεση καταγράφονται οι συνθήκες κάτω από τις οποίες βρήκαν τον θάνατο οι τρεις εργαζόμενοι και το πώς προσπάθησαν να διασωθούν οι υπόλοιποι. Εκεί φαίνεται ότι η δυσοσμία από μια τουαλέτα ήταν… σωτήρια! «Συνολικά 14 εργαζόμενοι εξήλθαν από μια μεταλλική πόρτα του 2ου ορόφου που δεν ήταν έξοδος κινδύνου και ήταν τυχαία ανοιχτή για αερισμό της παρακείμενης τουαλέτας λόγω προβλήματος της αποχέτευσης» αναφέρεται χαρακτηριστικά. Τέλος, κρίσιμη θεωρείται στο πόρισμα η έλλειψη πιστοποιητικού πυρασφάλειας. Όπως μνημονεύεται, «η επιχείρηση δεν είχε το απαιτούμενο πιστοποιητικό πυρασφαλείας που εκδίδεται από την Πυροσβεστική Υπηρεσία. Για την έκδοσή του απαιτείται μελέτη του χώρου, στην οποία θα αναφέρονται τα συγκεκριμένα μέτρα πυρόσβεσης που προβλέπονται από τη νομοθεσία. Η μελέτη αυτή κανονικά κατατίθεται στην Πυροσβεστική Υπηρεσία προς έγκριση. Μετά την έγκριση ο εργοδότης θα έπρεπε να καλέσει την Πυροσβεστική να ελέγξει αν εφαρμόστηκαν τα μέτρα και να εκδώσει το πιστοποιητικό ασφαλείας για την επιχείρηση».Κανένας τους δεν γνώριζε από πυρασφάλεια

Η Επιθεώρηση του υπουργείου Εργασίας αναφέρεται στο πόρισμά της και στην ελλιπή εκπαίδευση των εργαζομένων στην αντιμετώπιση παρόμοιων περιστατικών. Όπως σημειώνεται, απαραίτητο είναι «η κατάρτιση από τον εργοδότη σχεδίου διάσωσης-διαφυγής με χάραξη, διευθέτηση οδών διάσωσης και εξόδων κινδύνου, οι οποίες δεν πρέπει να κλειδώνονται. Επιπλέον πρέπει να επιμορφώνονται και να εκπαιδεύονται οι εργαζόμενοι πάνω σε θέματα πυρασφαλείας, πυρόσβεσης και εκκένωσης των χώρων, με πραγματοποίηση των ασκήσεων τακτικά». Τονίζεται όμως ότι στην περίπτωση του υποκαταστήματος της Μarfin «όλοι οι εργαζόμενοι που ρωτήθηκαν ανέφεραν ότι δεν είχε γίνει καμιά εκπαίδευση – ενημέρωση – επιμόρφωση και ούτε είχε ποτέ πραγματοποιηθεί κάποιου είδους άσκηση εκκένωσης του κτιρίου.
Μόνο μία εργαζομένη ανέφερε ότι είχε γίνει κάποια χρονική στιγμή επίδειξη της χρήσης των πυροσβεστήρων και μία άλλη εργαζόμενη (σ.σ.: στο πόρισμα αναφέρονται τα ονόματά τους) ότι είχαν διανεμηθεί στο προσωπικό ενημερωτικά φυλλάδια για θέματα πυροπροστασίας, χωρίς όμως να θυμάται το πότε.
Πέντε είναι οι ύποπτοι για τον εμπρησμό
Στασιμότητα παρατηρείται στην έρευνα της ΕΛ.ΑΣ. για τους δράστες του εμπρησμού του υποκαταστήματος της Μarfin. Γι’ αυτό μελετάται να ζητηθεί από την Εισαγγελία Πρωτοδικών παράταση της προθεσμίας – λήγει στις 5 Νοεμβρίου 2010 – για την ολοκλήρωση της έρευνας. Στο πλαίσιο των ερευνών που πραγματοποιεί η Υποδιεύθυνση Κρατικής Ασφαλείας έχουν ληφθεί περίπου 60 καταθέσεις και έχουν αναλυθεί εικόνες από 20 κάμερες καταστημάτων και διαχείρισης κυκλοφορίας. Οι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ., οι οποίοι έχουν ζητήσει και την αρωγή του συστήματος νομίμων συνακροάσεων της ΕΥΠ, έχουν καταλήξει στην ταυτότητα πέντε νεαρών ατόμων – τεσσάρων ανδρών και μιας γυναίκας – που απεικονίζονται να συμμετέχουν σε επιθέσεις πριν και μετά τον εμπρησμό του υποκαταστήματος. Παρατηρείται όμως αδυναμία τεκμηρίωσης των κατηγοριών.

http://www.report24.gr/

Συνεχίζουν την απεργία κλιμακώνοντας τις κινητοποιήσεις!!

Τη συνέχιση της απεργίας αποφάσισαν πριν από λίγο οι ιδιοκτήτες φορτηγών δημοσίας χρήσης. Η απόφαση ελήφθη κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης και παρά τις κυβερνητικές δεσμεύσεις, για να εισακουστούν τα αιτήματά τους για το φορολογικό, το συνταξιοδοτικό και την ένταξη του κλάδου στον αναπτυξιακό νόμο.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης σημειώθηκε μάλιστα μεγάλη ένταση, καθώς πολλοί ήταν αυτοί που ζητούσαν την αναστολή των κινητοποιήσεων, τελικώς όμως σε ποσοστό 60% υπερίσχυσε η άποψη αυτών που πιστεύουν ότι οι δεσμεύσεις του υπουργείου δεν είναι αρκετές, μια και σε αυτές υπάρχουν αρκετές ασάφειες, όπως ισχυρίζονται, σχολιάζοντας μάλιστα ότι «χάσαμε τα πάντα, δεν έχουμε τίποτα άλλο να χάσουμε».

Η μορφή των κινητοποιήσεων δεν ανακοινώθηκε, οι πληροφορίες κάνουν λόγο όμως για συνέχιση του «κλεφτοπόλεμου» με την αστυνομία με την έμφαση να δίνεται στο λιμάνι του Πειραιά, ώστε να αποκλειστούν τα νησιά από την παροχή αγαθών και με τον τρόπο αυτό να γίνει πιο έντονη η πίεση.Mε οτι αυτο συνεπαγεται για τα νησια μας

ΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΕΣ ΙΑΤΡΩΝ ΣΤΗ ΧΙΟ

Στο νοσοκομείο Χίου 'Σκυλίτσειο' δεν έχουν πληρωθεί ποτέ οι εφημερίες του Αυγούστου 2009 στους ειδικευόμενους και αγροτικούς ιατρούς. Έχουν περάσει 13 μήνες από τότε και η διοίκηση του νοσοκομείου αδιαφορεί.
Δεν έχει γίνει καμία ΕΔΕ και ούτε αναμένεται. Υπάρχει υπεύθυνος να απαντήσει ποιοί έχουν καταχραστεί τις αμοιβές των εφημερευόντων ιατρών. Οι επόμενοι μήνες πλήρώθηκαν κανονικά επομένως σίγουρα υπάρχει κάποια παρανομία τη συγκεκριμενη περίοδο. Ευχαριστώ για τη δημοσίευση.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

αναδημοσιευση απο το http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/

Μπλόκαραν φορτηγά στον Πειραιά


Ένταση επικράτησε στο λιμάνι του Πειραιά όταν περίπου 40 μεταφορείς εμπόδισαν την είσοδο φορτηγών -όχι ΙΧ ή επιβατών- σε πλοίο που θα εκτελούσε στις 7:30 μ.μ. δρομολόγιο προς Χίο Μυτιλήνη.

Οι μεταφορείς έφτασαν αρχικά στην πύλη Ε1, από βρίσκονταν το Blue Star II με προορισμό τα Δωδεκάνησα. Το πλοίο απέπλευσε κανονικά στις 7:00 μ.μ. με 50 από τα 80 φορτηγά που θα επιβίβαζε.

Στη συνέχεια οι διαδηλωτές κινήθηκαν προς την πύλη Ε2 όπου βρίσκονταν το πλοίο European Express με προορισμό Χίο-Μυτιλήνη.
Εκεί στάθηκαν μπροστά στον καταπέλτη και εμπόδισαν την είσοδο των φορτηγών, όχι όμως των επιβατών και των ΙΧ.

Το πλοίο απέπλευσε με καθυστέρηση, λίγο πριν από τις 8:00 το βράδυ, με μόνο πέντε από τα 14 φορτηγά που επρόκειτο να μεταφέρει.

Σε επιφυλακή βρίσκονται οι αστυνομικές και οι λιμενικές δυνάμεις για το ενδεχόμενο να έχουν συνέχεια οι κινητοποιήσεις των αυτοκινητιστών.

Eξάλλου, το μεσημέρι στη Μεταμόρφωση ιδιοκτήτες φορτηγών ΔΧ πραγματοποίησαν μηχανοκίνητη πορεία. Μετά τη λήξη της, δύο οχήματά τους εμπόδισαν επί ώρα την είσοδο βυτιοφόρων σε μονάδα επεξεργασίας λυμάτων.

Σημειώνεται ότι την Παρασκευή έχει προγραμματιστεί η πανελλήνια Γενική Συνέλευση των εκπροσώπων του κλάδου. Οι μεταφορείς έχουν δηλώσει ότι θα παραμείνουν στους δρόμους.

«Με ψυχραιμία και χωρίς εκδικητικότητα αντιμετωπίζει η κυβέρνηση τις κινητοποιήσεις» δήλωσε στον Βήμα 99,5 ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρης Ρέππας.

Στη Θεσσαλονίκη, πάντως, την παρέμβαση της Εισαγγελίας Πρωτοδικών προκάλεσαν οι κινητοποιήσεις των ιδιοκτητών φορτηγών με τους αιφνιδιαστικούς αποκλεισμούς δρόμων, σε σημεία τα οποία εμπίπτουν στην αρμοδιότητά της.

πηγη:http://www.lesvosnews.gr