Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

ΘΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΟΥΝ ΟΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ!

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ!!
το 40% των γραπτών έχει μείνει χωρίς να βαθμολογηθεί ΕΞΑΙΤΙΑΣ της απεργιας των βαθμολογητων,,,,,,,,
Η διαδικασία βαθμολόγησης των γραπτών έχει διακοπεί στα περισσότερα κέντρα της πρωτεύουσας. Χθες έκλεισαν τα μεγάλα βαθμολογικά κέντρα Φαλήρου, Αμαρουσίου, Χαλανδρίου, Αλίμου, Γαλατσίου, Ηλιούπολης και Καμινίων, ενώ οι συνδικαλιστές της ΟΛΜΕ (Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης) εκτιμούσαν ότι είναι θέμα ημερών το «ντόμινο» να παρασύρει και τα κέντρα της περιφέρειας. Ήδη, την Πέμπτη έκλεισε και το βαθμολογικό κέντρο Χανίων.

Εφόσον τα βαθμολογικά κέντρα μείνουν κλειστά επί μία εβδομάδα, οι εκπαιδευτικοί εκτιμούν ότι θα δημιουργηθούν σοβαρά προβλήματα στη διαδικασία.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥ medianiouz.blogspot.comΓΙΑ ΤΟ ΔΟΛΟΦΟΝΟ ΣΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΔΕΜ

Αποκαλύπτεται στο τέλος Ιουνίου ο δολοφόνος του Χατζηβασιλείου στα ''Μυστικά της Εδέμ''. Και μπορεί η Αντιγόνη να συλλαμβάνεται για τον φόνο αλλά στην πραγματικότητα ο δολοφόνος του είναι είναι.... ο αστυνομικός Τηλέμαχος Σταυρίδης που υποδύεται ο Γιάννης Ζουγανέλης. Ο Χατζηβασιλείου σκοτωσε τη γυναίκα του αστυνομικού και η Αντιγόνη δεν είναι άμοιρη ευθυνών σε αυτή την υπόθεση। Έτσι ο αστυνομικός θα πάρει την εκδίκηση του αλλά σύντομα θα αποκαλυφθεί πως ο πραγματικός δολοφόνος είναι εκείνος.
ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ medianiouΖ।ΣΤΟ http://medianiouz.blogspot.com/2010/06/blog-post_08.html

βιντεο της διεθνους αμνηστιας για την θανατικη ποινη

"Καταγγελία για το πανεπιστήμιο Αιγαίου



"Κυριοι με την παρουσα θα ηθελα να καταγγειλω την φασιστικη τακτικη των καθηγητων του τμηματος Επιστημης της θαλασσας του Πανεπιστημιου Αιγαιου .Οι παραπανω καθηγητεςπηραν μονοι τους μια χουντικου τυπου αποφαση –μοναδικη...


στα Ελληνικα πανεπιστημια-με την οποια οι μαθητες που δεν θα εχουν περασει όλα τα μαθηματα του πρωτου ετους δεν θα μπορουν να εγγραφουν στο τριτο ετος του τμηματος τους।αλλα λογια τα παιδια θα πρεπει να ξαναπαρακολουθησουν τα μαθηματα του πρωτου ετους αφηνοντας τα ουσιαστικα στην ιδια ταξη πραγμα πρωτογνωρο στην πανεπιστημιακη κοινοτητα.Η συγκεκριμενη αποφαση ισχυει ΜΟΝΟ για το συγκεκριμενο τμημα του Πανεπιστημιου και είναι μοναδικη σε ολη την Ελλαδα. Οι καθηγητες του δεν εχουν ιχνος ανθρωπιας επανω τους?Στις δυσκολες ωρες που περνανε ολοι οι εργαζομενοι,δεν σκεφθηκαν καθολου τουςγονεις οι οποιοι με χιλιες δυο στερησεις στελνουν τα παιδια τους να σπουδασουν σε πανεπιστημια τα οποια βρισκονται μακρυα από τον τοπο κατοικιας τους με τοσα εξοδα?Αυτοι δεν εχουν παιδια η τα παιδια τους σπουδαζουν σε πανεπιστημια στα οποια διδασκουν καθηγητες με δημοκρατικη νοοτροπια και δεν λαμβανουν αντιστοιχες αποφασεις?Επειδη το θεμα είναι σοβαρο και επειδη τα παιδια μας δεν είναι εάν δεν ανακληθει η συγκεκριμενη χουντικη αποφαση, η οποια είναι αντιθετη με τα αρθρα του συνταγματος περι ισονομιας των πολιτων. Θα προσφυγουμε στη δικαιοσυνη κατά των συγκεκριμενων καθηγητων. Η υπουργος παιδιας αραγε τι λεει επι του θεματος?Περιμενω κατ αρχας μια απαντηση από τον πρυτανη του πανεπιστημιου αιγαιου και από την Κα υπουργο."

και φέτος το «Διαγόρας» της Βlue Star Ferries, Χίο- Θεσσαλονίκη & Χίο- Ρόδο

Λουκετο στα ΤΕΙ της χωρας το Σεπτεμβρη;

Να μην ανοίξουν τον Σεπτέμβριο τα ΤΕΙ, εάν μέχρι τότε δεν έχουν εκδοθεί τα Προεδρικά Διατάγματα που αφορούν τα επαγγελματικά δικαιώματα των πτυχιούχων, αποφάσισε η ομοσπονδία καθηγητών τεχνολογικών ιδρυμάτων.Κατά τη διάρκεια του 25ου συνεδρίου της ΟΣΕΠ-ΤΕΙ, τέθηκαν αρκετά αιτήματα προς το υπουργείο Παιδείας και την κυβέρνηση, όπως να υπάρχει εφεξής αναλογική χρηματοδότηση των ιδρυμάτων στην ανώτατη εκπαίδευση, ώστε να κλείσει η ψαλίδα μεταξύ πανεπιστημίων και ΤΕΙ.

Το ΠΑΜΕ εκπαιδευτικων καταγγελει την αντιεκπαδιευτικη πολιτικη του Υπουργειου Παιδειας

Το ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών Ν. Χίου καταγγέλλει την αναλγησία της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, η οποία με την στήριξη της ΝΔ και την Ψήφο του ΛΑΟΣ, καρατομεί στο ήμισυ τις πενιχρές χρηματοδοτήσεις των σχολείων της Χίου για λειτουργικές δαπάνες.

Είναι χαρακτηριστικό ότι ενώ τα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης Χίου το 2009 έλαβαν 78181,62 ευρώ, για το 2010 με αυξημένες δαπάνες λόγω ακρίβειας, λόγω και της γρίπης Η1Ν1 λαμβάνουν 37314,62 ευρώ, δηλαδή μείωση 50%.

Να λοιπόν ποιο είναι το Νέο σχολείο της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ!

Το σχολείο της νέας φτώχειας και εξαθλίωσης!

Στρώνουν λοιπόν το δρόμο κυβέρνηση, ΕΕ , ΔΝΤ και τα άλλα αστικά κόμματα για την ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης , για τους χορηγούς και για την επαιτεία των σχολείων προς τους γονείς που και αυτοί στενάζουν κάτω από την μπότα της καπιταλιστικής κρίσης.

Η λύση είναι να ξεσηκωθούμε όλοι! Να βγούμε στους δρόμους! Να απαιτήσουμε την κρίση να την πληρώσουν οι πλουτοκράτες που τη δημιουργούν!

Να απαιτήσουμε ενιαίο 12χρονο δημόσιο και δωρεάν σχολείο!

Να απαιτήσουμε το 15% του προϋπολογισμού για την Παιδεία!

Να απαιτήσουμε άμεσα γενναίες χρηματοδοτήσεις ΤΩΡΑ προκειμένου να μπορέσουν να λειτουργήσουν τα σχολειά!

Να απαιτήσουμε Λαϊκή Παιδεία στα πλαίσια της Λαϊκής Εξουσίας και οικονομίας.

ΠΟΙΟΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΒΑΓΟΝΙΑ ΤΟΥ ΟΣΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΑΠΙΖΟΥΝ;;;

Εγκαταλειμμένες στη φθορά του χρόνου και των καιρικών συνθηκών παραμένουν στον συνοριακό σταθμό της Ειδομένης εδώ και περισσότερα από οκτώ χρόνια εννέα ηλεκτράμαξες του ΟΣΕ που αγοράστηκαν από τη Ζίμενς και κόστισαν 30.000.000 ευρώ.
Η ακινησία των ηλεκτρομηχανών που προμηθεύτηκε ο ΟΣΕ αποτελεί μία πτυχή των σκανδάλων που καταγράφονται στον σιδηρόδρομο και έχει τις ρίζες της στις ύποπτες προγραμματικές συμβάσεις του ελληνικού δημοσίου με τη Ζίμενς την περίοδο 1995-1997.Πληρώσαμε 30 εκατ. ευρώ για ηλεκτράμαξες που σαπίζουν
Η πρώτη σύμβαση υπογράφηκε το 1995, όταν το μοναδικό ηλεκτροκινούμενο δίκτυο στη χώρα ήταν στο σιδηροδρομικό τμήμα Θεσσαλονίκη-Ειδομένη (είναι έτοιμο από το 1994 σε μήκος 60 χλμ.) και αφορούσε την προμήθεια έξι ηλεκτρομηχανών έλξης που έφθασαν στην Ελλάδα το 1998 και μπήκαν σε κανονική λειτουργία το 1999.
Οι πρώτες έξι μηχανές κάλυπταν απόλυτα τις ανάγκες της ηλεκτροκίνησης, για τις οποίες όμως απαιτούνταν συνολικά πέντε μηχανές. Ωστόσο, τον Δεκέμβριο του 1997 υπογράφηκε άρον άρον μια δεύτερη προγραμματική συμφωνία μεταξύ ΟΣΕ και Ζίμενς για την προμήθεια επιπλέον 24 ηλεκτρομηχανών, που ήταν εντελώς άχρηστες εκείνη την περίοδο, αφού, εκτός της γραμμής Θεσσαλονίκης-Ειδομένης, δεν λειτουργούσε ηλεκτροκίνηση σε κανένα άλλο τμήμα του σιδηρόδρομου και δεν είχε αρχίσει κανένα έργο ηλεκτροκίνησης.
Εκείνη την περίοδο, μάλιστα, η πιο αισιόδοξη πρόβλεψη ανέφερε ότι η ηλεκτροκίνηση θα λειτουργούσε στον κεντρικό άξονα Αθηνών-Θεσσαλονίκης όχι νωρίτερα από το 2008, δηλαδή έντεκα χρόνια αργότερα από τη συμφωνία με τη Ζίμενς. Για την αγορά των 24 μηχανών δαπανήθηκαν περίπου 100 εκατ. ευρώ!

Οι ηλεκτράμαξες άρχισαν να έρχονται το 2002, αλλά οι υπεύθυνοι του ΟΣΕ δεν ήξεραν πώς να τις χρησιμοποιήσουν, αφού δεν υπήρχε δίκτυο! Προκειμένου να μην μπλοκάρουν τα ηλεκτρονικά τους συστήματα από την ακινησία, οι μηχανικοί του οργανισμού προσπαθούσαν να δρομολογούν περιοδικά και εκ περιτροπής τις συνολικά 30 ηλεκτράμαξες που διέθεταν στο δίκτυο Θεσσαλονίκης-Ειδομένης.
Επειδή όμως η συντήρησή τους γινόταν δύσκολα από το ελάχιστο προσωπικό που διαθέτει το μηχανοστάσιο του ΟΣΕ στη Μενεμένη, πολλές ηλεκτράμαξες έμεναν σε ακινησία πάνω στις γραμμές ή στο μηχανοστάσιο ή στον συνοριακό σταθμό της Ειδομένης.
Οι ηλεκτράμαξες άρχισαν να χρησιμοποιούνται σε δρομολόγια από τον Σεπτέμβριο του 2008, όταν τέθηκε σε λειτουργία η ηλεκτροκίνηση στη γραμμή Θεσσαλονίκης-Λάρισας, η οποία πριν από ένα χρόνο επεκτάθηκε μέχρι τον Δομοκό. Εντωμεταξύ το 2007 έληξε η πενταετής εγγύηση που έδινε ο κατασκευαστής και οι ηλεκτρομηχανές είχαν πια αρχίσει να παλιώνουν.
“Δεν γνωρίζουμε τι σκοπούς εξυπηρετούσε τότε η αγορά των ηλεκτράμαξων σε μια περίοδο που δεν ξέραμε τι να τις κάνουμε. Θα μπορούσαν τα χρήματα που ξοδεύτηκαν να δοθούν για άλλα έργα στον σιδηρόδρομο και τις βλέπουμε τόσα χρόνια να μην έχουν αποδώσει για τον λόγο που τις πήρανε”, δήλωσε στη “Μ” ο κ. Γιάννης Βλάχος, πρόεδρος του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Βορείου Ελλάδος, και πρόσθεσε: “Περιμένουμε επιτέλους να αρχίσουν να αποδίδουν. Κατηγορούν εμάς τους εργαζόμενους για τα ελλείμματα στον ΟΣΕ, αλλά εμείς μπορούμε να δώσουμε απαντήσεις σχετικά με το πού οφείλεται το χρέος του οργανισμού”.Πληρώσαμε 30 εκατ. ευρώ για ηλεκτράμαξες που σαπίζουν
Στελέχη του ΟΣΕ υποστήριξαν ότι οι ηλεκτρομηχανές λειτουργούν και καθώς θα ολοκληρώνονται νέα τμήματα ηλεκτροδοτούμενου δικτύου θα αποσύρονται οι παλιές ντιζελάμαξες και θα μπαίνουν σε κυκλοφορία οι ηλεκτρομηχανές. Οι ίδιοι παρέπεμψαν για απαντήσεις στον διευθύνοντα σύμβουλο του οργανισμού Παναγιώτη Θεοφανόπουλο.

Παρά τη σημερινή ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στο μήκος 315 χλμ. (Ειδομένη-Δομοκός), οι εννέα ηλεκτράμαξες συνεχίζουν να είναι άχρηστες για τον σιδηρόδρομο, καθώς το πρόγραμμα δρομολογίων του ΟΣΕ καλύπτεται απόλυτα. Έτσι παραμένουν παρατημένες πάνω στις ράγες σε μια άκρη του σιδηροδρομικού σταθμού της Ειδομένης, πλάι σε επίσης εγκαταλειμμένα βαγόνια εμπορικών τρένων. Η ακινησία ετών και η έλλειψη ουσιαστικής συντήρησης ενδεχομένως να γίνουν αιτία καταστροφής των ηλεκτρομηχανών έλξης και να απολεστεί ακόμη ένα σημαντικό κεφάλαιο από τον ΟΣΕ, το οποίο μέχρι σήμερα δεν έχει αποφέρει χρήματα στον οργανισμό. Ακόμη όμως και αν τεθούν σε λειτουργία οι εννέα ηλεκτράμαξες, όταν ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση και στο τμήμα Θεσσαλονίκης-Αθηνών (το 2013, σύμφωνα με τις εξαγγελίες), οι “σύγχρονες” μηχανές θα έχουν συμπληρώσει δεκαετία και, κατά τις εκτιμήσεις των ειδικών, θα χρειάζονται συχνά συντήρηση, “γιατί θα βγάζουν πολλά μηχανικά προβλήματα”.
Εκτός από τις εννέα ηλεκτράμαξες, στον σιδηροδρομικό σταθμό της Ειδομένης μένει σε ακινησία και μια πεντάδυμη ηλεκτρική αυτοκινητάμαξα, που προμηθεύτηκαν οι σιδηρόδρομοι το 2001 επίσης από τη Ζίμενς για τον προαστιακό σιδηρόδρομο των Αθηνών, με κόστος 7 εκατ. ευρώ.

ΠΡΕΖΑ TV


Φωτης Κουτσαμπαρης

Σχολές Μαθητείας ΣΤΗΝ ΛΕΥΚΩΝΙΑ

«Oι Επαγγελματικές Σχολές Μαθητείας (ΕΠΑ.Σ) του Ο.Α.Ε.Δ. λειτουργούν με το ίδιο πρόγραμμα μαθημάτων και ωράριο με τις αντίστοιχες ΕΠΑ.Σ του Υπουργείου Παιδείας.
Γίνονται δεκτοί μαθητές με τίτλο σπουδών τουλάχιστον Α΄ Λυκείου και ηλικία μέχρι 23 ετών.
Η φοίτηση διαρκεί 2 σχολικά έτη (4 εξάμηνα) κατά τη διάρκεια των οποίων οι μαθητές παρακολουθούν τα θεωρητικά και εργαστηριακά μαθήματα της ειδικότητάς τους 1 φορά την εβδομάδα πρωί και 4 απογεύματα.
Παράλληλα ασκούνται πρακτικά σε εργασίες συναφείς προς την ειδικότητά τους όλες τις εργάσιμες ημέρες της εβδομάδας, έτσι τους δίνεται η δυνατότητα να αποκτήσουν επαγγελματική εμπειρία και προϋπηρεσία.
Οι εργοδότες καταβάλλουν το προβλεπόμενο ημερομίσθιο στους μαθητές και τους ασφαλίζουν στο Ι.Κ.Α. Παράλληλα για κάθε ημέρα εργασίας ο Ο.Α.Ε.Δ. καταβάλλει στους μαθητές 6 ευρώ.
Σε μαθητές απομακρυσμένων περιοχών (άνω των 20 χιλιομέτρων από το σχολείο) δίνεται επίδομα σίτισης (120 ευρώ μηνιαία) και, σε όσους ενοικιάζουν σπίτι κοντά στο σχολείο, και επίδομα στέγασης (120 ευρώ το μήνα).
• Καθιέρωση σπουδαστικής άδειας μέχρι 30 ημέρες με αποδοχές.
•  Αναβολή Στράτευσης.
Κατά την προσεχή σχολική χρονιά 2010-2011 θα λειτουργήσουν στο κέντρο μας
οι παρακάτω ειδικότητες:
1. Τεχνιτών Ηλεκτρολογικών Εργασιών.
2. Τεχνιτών Θερμικών και Υδραυλικών Εγκαταστάσεων.
3. Μαγειρικής Τέχνης.
4. Τεχνιτών Υποστήριξης Συστημάτων Ηλεκτρονικών Υπολογιστών.
5. Υπαλλήλων Διοικητικών Καθηκόντων.
ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΑΠΟ 21-06-2010
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΟΥΣ ΕΤΟΥΣ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ 2271029531

Από τη Δ/νση Εκπαίδευσης

Κλησεις σε Ι.Χ. τα οποια ηταν παρατημενα...

www.alithia.gr

Η λίστα με τις “παραβάσεις” των δύο αυτοκινήτων. Μεταξύ τους και βεβαιώσεις παραβάσεων για το ίδιο αυτοκίνητο την ίδια ημέρα σε δύο διαφορετικά σημεία της πόλης!

Θύμα κάποιου επιτηδείου πιθανότατα και ένστολου έπεσε ο Γιάννης Καζάνας γνωστός στην πιάτσα και ως «Αθάνατος». Ο συμπαθής τελάλης στο επάγγελμα μόλις προχθές ειδοποιήθηκε από το Δήμο Χίου να πληρώσει πρόστιμα από περίπου σαράντα κλήσεις ύψους σχεδόν 2000 ευρώ, που βεβαιώθηκαν εις βάρος δύο αυτοκινήτων ιδιοκτησίας του λόγω παράνομων σταθμεύσεων.
Εδώ όμως ξεκινούν τα παράδοξα, αφού τα αυτοκίνητα αυτά βρίσκονται παρατημένα εδώ και αρκετά χρόνια σε χωράφι ιδιοκτησίας του στο Βασιλεώνοικο εμφανώς ακινητοποιημένα από το χρόνο.
«Βρίσκονται εκεί από το 1995» υποστηρίζει ο ίδιος, ψάχνοντας να βρει πλέον τα πρωτότυπα μπλοκ στα οποία βεβαιώθηκαν οι παραβάσεις τη χρονική περίοδο 2007 και 2008.
«Ήδη απευθύνθηκα στην Τροχαία και με διαβεβαιώνουν ότι αυτές οι κλήσεις δεν κόπηκαν από τους ίδιους», σημείωσε.
Έτσι, απευθύνθηκε στη δημοτική αστυνομία όπου και εκεί η πρώτη απάντηση ήταν ότι δεν ευθύνονται για τις κλήσεις αυτές, αλλά πλέον με παρέμβαση και του δημάρχου θα γίνει έρευνα επί του θέματος, ώστε να διευκρινιστεί αν και από ποιόν βεβαιώθηκαν οι συγκεκριμένες παραβάσεις, μιας και εμφανίζονται στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές του δήμου ως «ανείσπρακτες