Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Ισπανία: Ξεπερνά το 70% η συμμετοχή στη γενική απεργία

Μαζική αναμένεται να είναι η συμμετοχή στη σημερινή γενική απεργία στην Ισπανία κατά των σκληρών μέτρων λιτότητας που αποσκοπούν στον περιορισμό του ελλείμματος.

Η πρώτη γενική απεργία εδώ και οκτώ χρόνια θα είναι μία δοκιμασία για τον πρωθυπουργό Χοσέ Λουίς Ροντρίγκεθ Θαπατέρο και τη σοσιαλιστική του κυβέρνηση, παρότι οι δημοσκοπήσεις δείχνουν ότι μόνο το 9% των εργαζομένων θα συμμετάσχει, γεγονός που δεν αναμένεται να επηρεάσει το πρόγραμμα λιτότητας που έχει εξαγγείλει.

Στον κεντρικό σιδηροδρομικό σταθμό της Μαδρίτης, Ατότσα, όλα τα τρένα ήταν ακινητοποιημένα και τα δρομολόγια που ήταν προγραμματισμένα μέχρι τις 10:00 (ώρα Ελλάδος) ακυρώθηκαν όλα πλην ενός, παρότι τα δρομολόγια του προαστιακού και του μετρό δεν επηρεάστηκαν σχεδόν καθόλου.

Οι περιφερειακές αρχές της Μαδρίτης ανακοίνωσαν ότι το 75% των δρομολογίων του μετρό κυκλοφορούν στην πρωτεύουσα, ενώ πηγές των συνδικάτων τοποθετούν τον αριθμό αυτό σε 20%.

Τα συνδικάτα ανακοίνωσαν ότι οι βιομηχανικοί εργάτες και όσο εργάζονται στις υπηρεσίες καθαριότητας συμμετέχουν στην απεργία από την έναρξή της τα μεσάνυχτα.

Η απεργία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον και ισπανών καλλιτεχνών, όπως ο σκηνοθέτης Πέδρο Αλμοδόβαρ, ο οποίος θα διακόψει τα γυρίσματα της νέας του ταινίας σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τις κυβερνητικές περικοπές.

Εκπρόσωπος των συνδικάτων δήλωσε ότι ποσοστό μεγαλύτερο του 70% των Ισπανών εργαζομένων συμμετέχουν στη σημερινή γενική απεργία.

Η απεργία αναμένεται να επηρεάσει και χιλιάδες τουρίστες. Μόνο το 20% των ευρωπαϊκών πτήσεων και το 40% των διεθνών πτήσεων θα πραγματοποιηθούν σήμερα, όπως προβλέπει η συμφωνία για τον κατώτερο αριθμό παροχής υπηρεσιών που υπογράφηκε ανάμεσα στα συνδικάτα και την κυβέρνηση.

Οι εφημερίδες στη Μαδρίτη κυκλοφόρησαν σήμερα με περιορισμένο αριθμό σελίδων, ενώ κάποια τοπικοί τηλεοπτικοί σταθμοί παρέμειναν κλειστοί.

Καθιστική διαμαρτυρία πραγματοποιήθηκε στις εισόδους εργοστασίων και αγορών σε διαφορετικά σημεία της χώρας και σε τουλάχιστον έξι από αυτές αναφέρθηκαν τραυματίες μεταξύ των διαδηλωτών από συμπλοκές με την αστυνομία.

Περίπου 20 άνθρωποι αναφέρθηκε ότι τραυματίστηκαν σε βίαια επεισόδια που σημειώθηκαν σε ολόκληρη τη χώρα. Τουλάχιστον πέντε διαδηλωτές συνελήφθησαν και κρατούνται για αντίσταση κατά της αρχής.

Σ.Σ.ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΑ!!! ΤΥΧΑΙΟ; ΜΕ ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΥΣ ΤΗ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ 2.500-3.000 ΚΟΣΜΟ ΣΕ ΠΟΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΜΕ ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΑΚΟΜΑ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!

O Σταθης απο το Ραδιο αρβυλα ξαναχτυπα!!

ΝΕΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΑΘΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟ ΑΠΟ ΤΟ ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ! ΣΚΕΠΑΣΤΕΙΤΕ ΚΑΛΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΤΕ!!!

Οι διαμεταφορείς αρχίζουν την τροφοδοσία

Την ομόφωνη απόφασή τους, για την έναρξη των μεταφορικών δραστηριοτήτων τους, κοινοποίησαν οι διαμεταφορικές επιχειρήσεις με επιστολή της Πανελλήνιας Ένωσής τους προς την Κεντρική Συντονιστική Επιτροπή των Συνεργαζόμενων Ομοσπονδιών του Κλάδου Φορτηγών Αυτοκινήτων Δ.Χ..

Στην επιστολή τους οι διαμεταφορικές επιχειρήσεις επισημαίνουν πως τήρησαν τη συμφωνία τους για αναμονή μέχρι και χθες, μέρα της Γενικής Συνέλευσης των μεταφορέων και μετά την απόφαση για συνέχιση των κινητοποιήσεων, η υπομονή όλων έχει εξαντληθεί και το οικονομικό πρόβλημα στις επιχειρήσεις έχει πλέον σε μεγάλο βαθμό ενταθεί και είναι αποφασισμένοι να γυρίσουν στις δουλειές τους για να τροφοδοτήσουν ομαλά την αγορά.

«Η συνέχιση των κινητοποιήσεών σας, με τη μορφή που μέχρι σήμερα τις πραγματοποιείτε, σας έχει πλέον θέσει απέναντι στην ελληνική κοινωνία και μαζί με σας και μας» αναφέρεται στην επιστολή και εκφράζεται η ελπίδα οι μεταφορείς να επανεξετάσουν ψύχραιμα και λογικά την συνολική κατάσταση και να τηρήσουν την υπόσχεση που έδωσαν ότι δηλαδή θα σεβαστούν το δικαίωμα της εργασίας όποιων από τους ιδιοκτήτες φορτηγών το επιθυμούν.

Πηγή: Express.gr

Αυξάνονται οι ταξικές ανισότητες στο χώρο της παιδείας

Αυξάνονται οι ταξικές ανισότητες στο χώρο της παιδείας

Ακούσατε τι είπε η Διαμαντοπούλου;

«Η φετινή χρονιά θα είναι η πιο δύσκολη από τη μεταπολίτευση και μετά…»

Τα στοιχεία επιβεβαιώνουν τη δήλωση και την πολιτική τους και ας θριαμβολογούν, η αλήθεια είναι πολύ χειρότερη.

Η έρευνα του Κέντρου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΚΑΝΕΠ) δείχνει ότι η οριακή προαγωγή μαθητών από τάξη σε τάξη, η φοίτηση στην ίδια τάξη και η αδικαιολόγητη διακοπή της φοίτησης είναι φαινόμενα που “ευδοκιμούν” σε εργατικές – λαϊκές περιοχές.

Ενδεικτικά τη χρονιά 2006-2007, η οποία μάλιστα δεν είχε σημαδευτεί από την οικονομική κρίση, 4.249 (42,5%) μαθητές από τη Δυτική Αττική και 12.379 (37,2%) από τον Πειραιά είτε διέκοψαν αδικαιολόγητα τη φοίτηση, είτε απορρίφθηκαν, είτε προήχθησαν οριακά. Η Δ. Αττική καταλαμβάνει την τελευταία θέση στην κατάταξη των νομών όσον αφορά τις συγκεκριμένες κατηγορίες την τριετία 2005-2007 και ταυτόχρονα φαίνεται να παρουσιάζει τάση επιδείνωσης, δηλαδή αρνητικό ρυθμό μεταβολής, στο δείκτη αδικαιολόγητης διακοπής της φοίτησης. 576 παιδιά (5,2%) διέκοψαν αδικαιολόγητα τη φοίτησή τους από το δημοτικό και 926 μαθητές (9,6%) από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Αναφερόμενοι στο σύνολο του μαθητικού πληθυσμού των νομών που βρίσκονται στις δέκα τελευταίες θέσεις της κατάταξης, σύμφωνα με τους ερευνητές, 37,8% του μαθητικού πληθυσμού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που αναλογεί σε 41.186 μαθητές, είτε διακόπτουν αδικαιολόγητα τη φοίτηση, είτε παρουσιάζουν χαμηλή επίδοση. Το ποσοστό αυτό όμως, δεν κατανέμεται ομοιόμορφα στις βαθμίδες. Στα γυμνάσια ανέρχεται στο 27,2% (15.542 μαθητές), στα γενικά λύκεια στο 43,6% (15.841 μαθητές) και στην τεχνική εκπαίδευση στο 64,9% (9.803 μαθητές).

Με την πολιτική τους, χτυπάνε την εργατική-λαϊκη οικογένεια, χτυπάνε τα παιδιά της

ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ!

Οργανώνουμε τον αγώνα μας για να κάνουμε τη φετινή χρονιά, την πιο δύσκολη γι’ αυτούς.

ΤΗΝ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ!

ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ! ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΟΥΦΤΑ!

Οι μαθητές δεν είμαστε και δεν πρέπει να είμαστε μόνοι μας.

Θα αγωνιζόμαστε μαζί με τους εργαζόμενους γονείς μας και το ΠΑΜΕ, τη ΠΑΣΥ, τη ΠΑΣΕΒΕ, το ΜΑΣ, την ΟΓΕ.

ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΕΝΑΝΤΙΑ:

Στο μνημόνιο και τους νόμους που έχουν ψηφιστεί και κάνουν τις οικογένειές μας να υποφέρουν

Στο σχολείο που βάζει πρώτα τις επιχειρήσεις, που μας θέλει αμόρφωτους

Στο σχολείο – μαγαζί που μας βάζει να πληρώνουμε αναλώσιμα, βιβλία, πετρέλαιο…

ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ:

Αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν παιδεία. Δεν πληρώνουμε για όσα θα έπρεπε να μας παρέχονται δωρεάν

Σταθερή και μόνιμη δουλειά για τους γονείς μας σήμερα και για εμάς αύριο

Ένα ενιαίο 12χρονο δημόσιο δωρεάν σχολείο για όλους. Μέτρα τώρα για τους μαθητές, παιδιά ανέργων και φτωχών οικογενειών, ώστε να εξασφαλιστεί η δωρεάν στέγαση, σίτιση και μετακίνηση των παιδιών τους».

πηγη παντα με το ΟΚ απο admin apo to mathites.gr

Σκληραίνει την στάση της η κυβέρνηση έναντι των ιδιοκτητών φορτηγών Δημόσιας Χρήσης


Σκληραίνει θεαματικά η στάση της κυβέρνησης έναντι των ιδιοκτητών φορτηγών Δημόσιας Χρήσης με το έκτακτο νομοσχέδιο που θα επιτρέπει στους μεταφορείς Ιδιωτικών Οχημάτων να αναλαμβάνουν και Δημόσιες Μεταφορές.
Την ίδια ώρα και ενώ αποκλείστηκε έστω και για λίγα λεπτά το ανοδικό ρεύμα της Εθνικής Οδού Αθηνών Λαμίας στο ύψος του κόμβου της Μεταμόρφωσης, οι ιδιοκτήτες φορτηγών σταματούν συστηματικά πλέον κάθε όχημα Δημόσιας Χρήσης που κυκλοφορεί στο εθνικό δίκτυο.

Το εν λόγω νομοσχέδιο αναμένεται σύμφωνα με πληροφορίες να ψηφισθεί αύριο από τη Βουλή.

Σε έκτακτο «μίνι» Υπουργικό Συμβούλιο με την συμμετοχή του Γιάννη Ραγκούση, Ευάγγελου Βενιζέλου, Θεόδωρου Πάγκαλου και Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, Δημήτρη Ρέππα, αποφασίστηκε η λήψη άμεσων μέτρων καθώς και η σκλήρυνση του τρόπου αντιμετώπισης των κινητοποιήσεων.

Ποινές

O υπουργός Υποδομών Μεταφορών Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας
O υπουργός Υποδομών Μεταφορών Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας
Στο πλαίσιο των αποφάσεων αυτών υιοθετήθηκε σειρά μέτρων όπως:

α) Φυλάκιση έως και 5 έτη για παρακώλυση συγκοινωνιών και για παράβαση των διατάξεων περί επιτάξεως.

β) Συζητείται επίσης η επιβολή και διοικητικών κυρώσεων στους ιδιοκτήτες φορτηγών όπως επί παραδείγματι η αφαίρεση αδείας.

Λίγο μετά το μεσημέρι συνελήφθη 35χρονος ιδιοκτήτης φορτηγού επί της Εθνικής Οδού Αθηνών Κορίνθου για παρακώλυση συγκοινωνιών και αντίσταση κατά της αρχής.

Ως προς τους πυροβολισμούς που έπεσαν την Τρίτη στην περιοχή της Μαλακάσας, η ΕΛ.ΑΣ. ανακοίνωσε πως πρόκειται για βολές κυνηγετικού όπλου με φυσίγγια που χρησιμοποιούνται για κυνήγι αγριογούρουνου (ένα μεγάλο σκάγι).

Κατά την ΕΛ.ΑΣ. οι πυροβολισμοί είχαν ως στόχο την κατατρομοκράτηση οδηγών οχημάτων που δεν ακολουθούσαν τη λογική των κινητοποιήσεων .

ΥΠΟ ΚΑΤΑΛΗΨΗ 26 ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΧΩΡΑ


Το ένα μετά το άλλο βάζουν λουκέτο, σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαϊας, τα οποία σύμφωνα με δήλωση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας Γιώργου Παναγιωτόπουλου, στο "Ράδιο - Γ" , αγγίζουν στην Αχαϊα τα 16 και τα 8 στον γειτονικό νομό Αιτωλοακαρνανίας. Τα αιτηματα των μαθητων αφορουν την χρηματοδοτηση της παιδειας την καλυψη των 200 καθηγητων και την χρηματοδοτηση των ξενογλωσσων βιβλιων.


Καταλήψεις σε δύο σχολεία της Θεσσαλονίκης πραγματοποιούν μαθητές, εξαιτίας της αδυναμίας μεταφοράς τους από και προς το σχολείο, με μισθωμένα λεωφορεία.

Η κατάληψη γίνεται στο 1ο Γυμνάσιο Μαλακοπής και στο ΓΕΛ Σοχού, ενώ αποχή από τα μαθήματα πραγματοποιούν μαθητές στο ΓΕΛ και στο ΕΠΑΛ Βασιλικών, καθώς και στο ΕΠΑΛ Επανομής.


Εξεγέρσου...

Γράφει ο Γιώργος Παπανικολάου

Πριν σε μετατρέψουν σε δουλοπάροικο ή και σε δούλο ακόμα.
Ονομάζουν «λύση» και «μονόδρομο» την πολιτική που μας επιβάλλουν με αντιδημοκρατική, αντισυνταγματική βία και απατεωνιά.
Δεν είναι λύση. Είναι η καταστροφή μας.
Τα προβλήματα του χρέους και την ανάπτυξης της χώρας μας, αλλά και όλων των χωρών, δεν λύνονται με περισσότερα δάνεια, ούτε με ύφεση και καταστροφή των εργαζομένων και των...
μικρομεσαίων στρωμάτων.
Αυτή η πολιτική ωφελεί μόνο τους δανειστές.
Θυμήσου: Οι ίδιοι άνθρωποι δεν σου παρουσίαζαν σαν μονόδρομο και πατριωτικό όραμα την ΟΝΕ και την ένταξη στο ευρώ;
Παλιότερα το ίδιο, την ένταξη στην ΕΕ;
Τι έμεινε απ αυτά τα οράματα και τις πολιτικές; Τι κέρδισες; Που οδήγησαν;
Μιλούσαν για εξίσωση των οικονομιών των χωρών-μελών της ΕΕ, αλλά ξεχνούσαν ν αναφέρουν τον πιο στοιχειώδη νόμο του καπιταλισμού: αν βάλεις σ ένα κλουβί το λιοντάρι και το γατί, το λιοντάρι θα φάει το γατί. Όταν πέφτουν όλοι οι φραγμοί διακίνησης του κεφαλαίου, δεν γιγαντώνεται το γατί, αλλά χορταίνει το λιοντάρι.
Τι μπορεί να περιμένει κανείς απ τη συνέχιση των ίδιων πολιτικών;
Να θεριέψει περισσότερο το κεφάλαιο; Ν απλωθεί σ όλους τους πόρους της κοινωνίας (υγεία, νερό .); Να κάνει επενδύσεις; Αυτό δεν γινότανε μέχρι τώρα;
Λένε πως δεν υπάρχει εναλλακτική λύση, πως η αριστερά δεν προτείνει συγκεκριμένη και εφικτή λύση.
Παραλείπουν να πουν πως η πολιτική τους δεν είναι λύση, αλλά καταστροφή, οδηγεί σίγουρα στην πτώχευση, με τον λαό αδύναμο, άβουλο θύμα των συμφερόντων που σήμερα κυριαρχούν.
Πιάνονται απ τα καμώματα των σημερινών ηγετών των αριστερών ονομαζόμενων μορφωμάτων, που δημιουργούν αισθήματα ντροπής στον κόσμο της αριστεράς, όταν παρουσιάζουν την ίδια εικόνα με αυτούς που καταγγέλλουμε για αδιαφάνεια, αντιδημοκρατική νοοτροπία, παζαρέματα, εμμονή σε λαμπερά ονόματα και αποφυγή συζήτησης για προγράμματα κά.
Ξεχνούν όμως ότι δεν μπορούν να έχουν σχέση με την αριστερά του σήμερα και τις προοδευτικές δυνάμεις, όσοι υποτιμούν τα μέλη και τη βάση των οργανώσεών τους και αποφεύγουν τις ανοιχτές δημοκρατικές διαδικασίες (δεν τις ξεχνούν, γιατί υπήρξαν σύντροφοι που τους τις υπενθύμισαν, αλλά αδιαφόρησαν), πράγμα που είναι σήμερα Η ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΔΕΙΞΗ ενός αριστερού-προοδευτικού οργανισμού.
Το μόνο που μπορεί να οδηγήσει σε λύση είναι η κινητοποίηση του λαού, η ενεργοποίησή του για ν αποτρέψει την υλοποίηση της πολιτικής της σημερινής κυβέρνησης και να την ανατρέψει. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο με συντονισμένο αγώνα όλων των εργαζομένων. Όλοι σήμερα μπορούν να καταλάβουν τις καταστροφικές επιπτώσεις της πολιτικής της κυβέρνησης και για τους ίδιους.
Οι ιδέες και οι λύσεις δεν λείπουν απ τον κόσμο της εργασίας. Το ποια συγκεκριμένη λύση θα επιλεγεί, αυτό θ αποφασιστεί με δημοκρατικές διαδικασίες απ τον κινητοποιημένο λαό και σε σχέση με τις συνθήκες που θα διαμορφωθούν σε περίπτωση νίκης του (κανείς δεν μπορεί να προβλέψει από τώρα τις αλλαγές που θα προκύψουν σε μια τέτοια περίπτωση).
Δεν μπορεί όμως ν απαιτούν διατύπωση συγκεκριμένου προγράμματος, όσοι στηρίζουν την υλοποίηση του «μονόδρομου» που εφαρμόζεται σήμερα, γιατί θα πρέπει να μας πουν:
Ποιο συγκεκριμένο πρόγραμμα εξήγγειλε το ΠΑΣΟΚ (ή η ΝΔ) πριν τις εκλογές; Ή και τους πρώτους μήνες μετά τις εκλογές και τι σχέση είχε αυτό με την πραγματικότητα που βιώνουμε σήμερα;
Ποιες συγκεκριμένες λύσεις πρότειναν οι φωστήρες της ΕΕ και των διεθνών καπιταλιστικών οργανισμών, λίγα μόνο 24ωρα πριν να εξαγγείλουν το συγκεκριμένο πρόγραμμα δανειοδότησης με 110 δις της Ελλάδας;
Οι άνθρωποι και τα συμφέροντα που δεν ξέρουν που πατούν και που πηγαίνουν, έχουν απύθμενο θράσος ν απαιτούν απ την αριστερά και το λαό «συγκεκριμένο πρόγραμμα».
Παρουσιάζουν σαν λύση τις βάρβαρες πολιτικές που επιβάλλουν στους λαούς . Αλλά αναρωτηθείτε:
Είδατε κάποια μέτρα που να διασφαλίζουν ουσιαστικά τον έλεγχο των χρηματοπιστωτικών εγκληματικών συμμοριών;
Είδατε να προτείνουν κάποια λύση για τις τεράστιες φούσκες που είναι διάχυτες στο σύστημά τους και θα εκραγούν σε κάποια στιγμή;
Είδατε κάποιον απ τους ειδήμονες του συστήματος να ισχυρίζεται ότι μπορεί ν αποφευχθεί η επόμενη κρίση;
Πόσο μεγάλη θα είναι αυτή; Τι θ απαιτήσουν την επόμενη φορά; Πόσο πίσω μπορεί να πάνε την κοινωνία; Ποιο είναι το μέλλον των παιδιών μας;
Εξεγερθείτε τώρα! Αργότερα μπορεί να μην μπορείτε.

αναδημοσιευση απο το blog press-gr

ΆΡΘΡΟ ΠΡΟΣ ΑΡΘΡΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΩΣΗ, ΤΕΛΗ ΚΑΙ ΛΗΞΙΠΡΟΘΕΣΜΕΣ ΟΦΕΙΛΕΣ

Την οριστική μορφή του σχεδίου νόμου που αφορά στην περαίωση, στα τέλη κυκλοφορίας και στις ληξιπρόθεσμες οφειλές όπως ακριβώς κατατέθηκε στην Βουλή παρουσιάζει το enet.gr. Επιλέξτε το άρθρο που σας ενδιαφέρει για να διαβάσετε την αιτιολογική έκθεση στην αρχή και τις διατάξεις του σχεδίου νόμου στη συνέχεια.

Άρθρο 1 - Εισαγωγή

Άρθρο 2 - Βασικές έννοιες

Άρθρο 3 - Υποθέσεις που υπάγονται στις ρυθμίσεις

Άρθρο 4 - Υποθέσεις που εξαιρούνται από τις ρυθμίσεις

Άρθρο 5 - Προϋποθέσεις και αποτελέσματα υπαγωγής των υποθέσεων στις ρυθμίσεις

Άρθρο 6 - Περαίωση ανέλεγκτων υποθέσεων φορολογίας εισοδήματος

Άρθρο 7 - Περαίωση ανέλεγκτων υποθέσεων λοιπών φορολογικών αντικειμένων

Άρθρο 8 - Περαίωση παραβάσεων του Κ.Β.Σ.

Άρθρο 9 - Διαδικασία περαίωσης

Άρθρο 10 - Τρόπος καταβολής των φόρων

Άρθρο 11 - Περαίωση εκκρεμών ελεγμένων υποθέσεων

Άρθρο 12 - Ρυθμίσεις για υποθέσεις που έχουν υπαχθεί στον αυτοέλεγχο και την άρση της υποχρέωσης διαφύλαξης βιβλίων και στοιχείων

Άρθρο 13 - Διαδικασία βεβαίωσης οφειλών και τρόπος καταβολής τους

Άρθρο 14 - Ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών

Άρθρο 15 - Διατάξεις για την είσπραξη των δημοσίων εσόδων. Κατάργηση του Κ.Β.Σ.

Άρθρο 16 - Διατάξεις για την αποτελεσματική τιμωρία της φοροδιαφυγής

Άρθρο 17 - Τέλη κυκλοφορίας

Άρθρο 18 - Αποσβέσεις αξίας αδειών, φορτηγών αυτοκινήτων δημοσίας χρήσεως

Άρθρο 19 - Έναρξη Ισχύος

ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΣΤΟ ΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ

Αρνητική ως προς τη χορήγηση του επιδόματος των 176 ευρώ στους δικαστικούς υπαλλήλους θα είναι η εισήγηση της παρέδρου Κασσιανής Μαρίνου στο ΣΤ΄ Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας. Αναμένεται να προτείνει την απόρριψη των αιτήσεων των δικαστικών υπαλλήλων που διεκδικούν την καταβολή του για την τριετία 2003-2006.

Η πάρεδρος θα εισηγηθεί ότι η μη χορήγηση του επιδόματος των 176 ευρώ στους δικαστικούς υπαλλήλους δεν συνιστά παραβίαση του άρθρου 4 του Συντάγματος περί ισότητας επειδή χορηγείται σε άλλες κατηγορίες εργαζομένων του δημοσίου τομέα.

Η Κασσιανή Μαρίνου θα χαρακτηρίσει αβάσιμο τον ισχυρισμό των υπαλλήλων ότι παραβιάζεται η αρχή της ισότητας επειδή το επίδομα των 176 ευρώ χορηγείται στην συντριπτική πλειοψηφία των δημοσίων υπαλλήλων.

Αναμένεται δε να χαρακτηρίσει νόμιμη την κρίση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών ότι το επίδομα αυτό "δεν συνιστά γενική μισθολογική προσαύξηση, αλλά συμψηφίζεται με κάθε πρόσθετη παροχή, όπως ρητώς ορίζεται στο νόμο 3016/2002 και εν προκειμένω οι αναιρεσείοντες δικαστικοί υπάλληλοι λαμβάνουν τέτοιες παροχές που υπερβαίνουν το ποσό των 176 ευρώ".

Από την πλευρά του το υπουργείο Δικαιοσύνης θα υποστηρίξει ότι το επίδομα αυτό δεν καταβάλλεται σε κανέναν υπάλληλο των υπηρεσιών του υπουργείου Δικαιοσύνης.

Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις!

Σωτήρης Σκουλούδης

Με ευρεία πλειοψηφία 74 «ναι», 6 «όχι» και μίας άκυρης ψήφου η Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Οδηγών Ελλάδας αποφάσισε αργά το βράδυ της Τρίτης τη συνέχιση των κινητοποιήσεων, αντιδρώντας στο νέο νόμο του υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για τις εμπορευματικές μεταφορές και το άνοιγμα του επαγγέλματός τους.

Η απόφαση των επαγγελματιών του κλάδου ανακοινώθηκε από τον πρόεδρο του συνδικαλιστών, Γιώργο Τζωρτζάτο και έγινε δεκτή μέσα σε πλήθος χειροκροτημάτων.

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά, «πλέον το συντονισμό των κινητοποιήσεων αναλαμβάνει η Επιτροπή Αγώνα», ενώ, παράλληλα, τόνισε ότι από την Τετάρτη θα επιστρέψουν στις εργασίες τους ορισμένα βυτιοφόρα, με σκοπό να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα της υπερχείλισης βοθρολυμάτων σε αρκετές περιοχές του Λεκανοπεδίου.

«Για μία ακόμη φορά ζητώ δικαιοσύνη», δήλωσε - μεταξύ άλλων - ο κ. Τζωρτζάτος.

Από νωρίς το απόγευμα είχαν εκφραστεί οι πρώτες εκτιμήσεις από συνδικαλιστές για συνέχιση του αγώνα. Είναι ενδεικτικό το γεγονός ότι ο πρόεδρος του Σωματείου Γερανοφόρων, Βασίλης Σαχινίδης, μιλώντας με συναδέλφους του είχε σχολιάσει ότι «με το νόμο αυτό έχουμε χάσει τα πάντα».

Νωρίτερα, εξάλλου, ο Γιώργος Τζωρτζάτος, είχε αποφύγει να λάβει θέση ως προς τη στάση που θα τηρούσαν οι επαγγελματίες του κλάδου, απευθύνοντας, παράλληλα, έκκληση η όποια απόφαση να γίνει απόλυτα σεβαστή από όλες τις πλευρές.



Η διαδικασία της ψηφοφορίας έγινε με κάλπη και όχι διά βοής, όπως συνέβη την τελευταία φορά, οπότε πραγματοποιήθηκε η Γενική Συνέλευση.

πηγη:http://www.zougla.gr/