Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΙΚΡΩΝ ΝΗΣΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ κ.ΜΟΥΣΟΥΡΟΥΛΗ


Τρίτη, 29.6.2010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο Βουλευτής Ν. Χίου της Νέας Δημοκρατίας, Κωστής Μουσουρούλης, κατέθεσε σήμερα Ερώτηση (Αρ. πρωτ. 12280/29-06-2010) σχετικά με την Ενεργοποίηση - ολοκλήρωση του Προγράμματος «Ειδικές Ενέργειες για τη Στήριξη Μικρών Νησιών & Απομονωμένων Νησιωτικών Περιοχών» («Συνολική Επιχορήγηση/ Global Grants»).

Όπως αναφέρεται στο κείμενο της Ερώτησης, με στόχο τη συγκράτηση του πληθυσμού στα μικρά νησιά κάτω των 3.100 κατοίκων, δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του Γ’ ΚΠΣ Eιδικό Πρόγραμμα προς υλοποίηση μέσω «Συνολικής Επιχορήγησης». Η ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε., λόγω των εγνωσμένων δυνατοτήτων της, ανέλαβε, ως Ενδιάμεσος Φορέας και Τελικός Δικαιούχος, τη μελέτη, δημοπράτηση και υλοποίηση σειράς έργων βελτίωσης των υποδομών στα επιλέξιμα νησιά. Ωστόσο, για διαφόρους λόγους το αποτέλεσμα από την εφαρμογή του Μέτρου δεν ήταν το αναμενόμενο.

Δεδομένου ότι, μέσω «Συνολικής Επιχορήγησης», μπορεί να αξιοποιηθεί η τεχνογνωσία και ευελιξία φορέων όπως η ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟΣ Α.Ε. και να ενοποιηθούν πολλές αναπτυξιακές παρεμβάσεις σε μια και μόνο συνεκτική δέσμη, ο Κωστής Μουσουρούλης καταλήγοντας την Ερώτησή του, ρωτά τους αρμόδιους Υπουργούς:

1. Εξετάζει η Κυβέρνηση την ενεργοποίηση - ολοκλήρωση του Προγράμματος «Ειδικές Ενέργειες για τη Στήριξη Μικρών Νησιών & Απομονωμένων Νησιωτικών Περιοχών» μέσω της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ Α.Ε.; Παρακαλώ να κατατεθεί (α) έκθεση της εταιρείας σχετικά με την αποτίμηση της εφαρμογής του εν λόγω Προγράμματος στο πλαίσιο των Π.Ε.Π. του Γ’ΚΠΣ και (β) αναλυτικός κατάλογος με τεχνική περιγραφή όλων των μελετών που εκπονήθηκαν για τα νησιά Ψαρά και Οινούσσες του Νομού Χίου, καθώς και εκτίμηση του σταδίου ωριμότητάς τους.

2. Με ποιο τρόπο προτίθενται τα αρμόδια Υπουργεία να αξιοποιήσουν τις μελέτες που έχουν ήδη εκπονηθεί από την ΕΓΝΑΤΙΑ Α.Ε. στο πλαίσιο του Προγράμματος «Ειδικές Ενέργειες για τη Στήριξη Μικρών Νησιών & Απομονωμένων Νησιωτικών Περιοχών» ;

3. Προτίθεται η Κυβέρνηση να αξιοποιήσει την διαδικασία υλοποίησης Προγραμμάτων μέσω Συνολικής Επιχορήγησης στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013; Αν ναι, ποιες αναπτυξιακές παρεμβάσεις θα αφορά;

4. Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η εξειδίκευση των δράσεων υπέρ των μικρών νησιών στο πλαίσιο του Π.Ε.Π. Βορείου Αιγαίου και συγκεκριμένα υπό τον κωδικό 83 «Ειδικές δράσεις για την αντιστάθμιση του πρόσθετου κόστους που οφείλεται σε παράγοντες σχετιζόμενους με το μέγεθος της αγοράς»; Πότε προβλέπεται να δημοσιευτεί η σχετική πρόσκληση, ποιο προβλέπεται να είναι το ύψος προϋπολογισμού, ποια μικρά νησιά θα αφορά και ποιους τομείς παρέμβασης; Ο πολιτισμός θα περιλαμβάνεται στους τομείς παρέμβασης;


Ο Βουλευτής Ν. Χίου της Ν.Δ. Κωστής Μουσουρούλης,καταθεσε ερωτηση σχετικα με τη διαχείριση στερεών αποβλήτων στις νησιωτικές περιοχες


Δευτέρα, 28.6.2010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο Βουλευτής Ν. Χίου της Νέας Δημοκρατίας, Κωστής Μουσουρούλης, κατέθεσε σήμερα Ερώτηση, σχετικά με τη διαχείριση στερεών αποβλήτων στις νησιωτικές περιφερειακές ενότητες.

Όπως αναφέρεται στο κείμενο της Ερώτησης, με τον νόμο 3852/2010 για τη «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης», προβλέπεται για τους νησιωτικούς Δήμους Βορείου & Νοτίου Αιγαίου και Ιονίου, η λειτουργία ενός Φορέα ανά περιφερειακή ενότητα. Ωστόσο, όπως επισημαίνει ο Βουλευτής Ν. Χίου, δεν είναι σαφής, η μορφή που θα έχει ο φορέας κάθε ενότητας, ενιαίος σύνδεσμος ή Α.Ε.

Ο Κωστής Μουσουρούλης καταλήγοντας την Ερώτησή του, ρωτά τους αρμόδιους Υπουργούς:

1. Αναγνωρίζουν πρόβλημα ερμηνείας του νόμου για τους φορείς διαχείρισης στις νησιωτικές περιφερειακές ενότητες, που περιλαμβάνουν περισσότερους από έναν Δήμους; Εάν όχι, ποια θα είναι η μορφή των Φο.Δ.Σ.Α. στις περιπτώσεις αυτές, ενιαίος σύνδεσμος με τη μορφή ΝΠΔΔ ή Α.Ε.; Εάν ναι, προτίθενται να προχωρήσουν σε άμεση τροποποίηση των σχετικών διατάξεων και πότε;

2. Πόσοι Φο.Δ.Σ.Α. πρόκειται να δημιουργηθούν στις νησιωτικές περιοχές της χώρας και με ποια νομική μορφή κατά περίπτωση; Παρακαλώ να κατατεθεί σχετικός αναλυτικός πίνακας ανά περιφέρεια.

3. Για το διάστημα έως τη συγχώνευση των Φο.Δ.ΣΑ. σε ενιαίο σύνδεσμο, η διαχείριση των στερεών απορριμμάτων θα γίνεται από τους υφιστάμενους φορείς και στα όρια που είχαν πριν την ψήφιση του Ν. 3852/2010;

4. Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η προετοιμασία για την έκδοση του προβλεπόμενου από την παρ. 6 του άρθρου 104 του Ν.3852/2010 Προεδρικού Διατάγματος, σχετικά με τη διαδικασία συγχώνευσης σε ενιαίο σύνδεσμο των Φο.Δ.Σ.Α;


ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ ΤΟΥ ΟΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΥΛΕΤΗ ΧΙΟΥ ΤΗΣ Ν.Δ. κ.ΜΟΥΣΟΥΡΟΥΛΗ


Δευτέρα, 2
8.6.2010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

O Βουλευτής Ν. Χίου της Νέας Δημοκρατίας, Κωστής Μουσουρούλης, μιλώντας την Παρασκευή, στη Βουλή, κατά τη συζήτηση της υπ’ αρ. : 40/28/28.5.2010 Επίκαιρης Επερώτησης είκοσι πέντε Βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας, σχετικά με την εξυγίανση του ΟΣΕ, τόνισε:

« Κύριε Υπουργέ,

Σε συνθήκες απελευθέρωσης των μεταφορών, ο απαρχαιωμένος ΟΣΕ δεν μπορεί να έχει καμία τύχη. Αντίθετα, υπονομεύει και τον τεχνολογικό εκσυγχρονισμό που επιχειρείται με κοινοτικά κονδύλια, αλλά και τον όποιο οργανωτικό εκσυγχρονισμό που έχει ανάγκη ο σιδηρόδρομος.

Εμείς, στην αρχή, με τη δημιουργία ενός νέου εταιρικού σχήματος ομίλου με θυγατρικές και στη συνέχεια, με την αναδιάρθρωση του σχήματος αυτού μέσω συγχωνεύσεων, επιχειρήσαμε να κάνουμε και τον διαχωρισμό -όπως επιτάσσει η Οδηγία- αλλά και να βάλουμε τα θεμέλια, έτσι ώστε να προχωρήσει ο οργανωτικός εκσυγχρονισμός.

Πρώτα απ’ όλα, ανεξαρτητοποιήσαμε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ως αυτοτελή Δ.Ε.Κ.Ο. του Ελληνικού Δημοσίου και δεύτερον, ενισχύσαμε περαιτέρω την ΕΡΓΟΣΕ, προκειμένου να μπορεί να αναλάβει και επιπλέον έργο, γιατί έχει την εμπειρία. Παράλληλα, διαπραγματευθήκαμε με σοβαρότητα, με την Ευρωπαϊκή Ένωση πάνω σε τρεις άξονες: Πρώτον, η ΕΡΓΟΣΕ να κατασκευάζει όλα τα έργα, συγχρηματοδοτούμενα και μη. Δεύτερον, να μεταφερθούν αρμοδιότητες συντήρησης και λειτουργίας από την ΕΔΙΣΥ – ΟΣΕ, σε μια νέα Γενική Διεύθυνση της ΕΡΓΟΣΕ, δηλαδή, από το σιδηροδρομικό παρελθόν στο σιδηροδρομικό μέλλον. Και τρίτον, να αξιοποιήσουμε την ακίνητη περιουσία απορροφώντας τη ΓΑΙΟΣΕ, σε μια ακόμη νέα Γενική Διεύθυνση της ΕΡΓΟΣΕ με χρήση ΣΔΙΤ και άλλων νέων σύγχρονων χρηματοοικονομικών εργαλείων. Με αυτό τον τρόπο, θέλαμε σταδιακά έως το 2015, να μεταφέρουμε από τον γερασμένο και προβληματικό ΟΣΕ στην ΕΡΓΟΣΕ νέες αρμοδιότητες. Ήταν, ο μόνος τρόπος να δημιουργηθεί ένα σύγχρονο σιδηροδρομικό, κανονιστικό πλαίσιο: δηλαδή, ηλεκτροκίνηση, τηλεδιοίκηση, αυτοματοποίηση.

Εκείνο, που αφήσαμε σε εκκρεμότητα ήταν στην ουσία, μία διαπραγμάτευση που είχε γίνει με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, προκειμένου να μεταβιβασθεί όλο το τροχαίο υλικό στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, με πολύ ευνοϊκούς όρους. Θα μας πείτε βέβαια πώς εξελίχθηκε το θέμα επί των ημερών σας.

Αυτό το πλαίσιο, κύριε Υπουργέ, δεν μπορεί να κτισθεί μέσα στο σημερινό ΟΣΕ. Εσείς –απ’ ό,τι αντιλαμβάνομαι, χωρίς να ξέρετε τί θέλετε- αμφισβητήσατε αυτή την προσπάθεια εξαφανιστήκατε –απ’ ό,τι πληροφορούμαι- από τις Βρυξέλλες, ανοίξατε δε διάλογο με τους συνδικαλιστές που θέλουν τα πάντα πίσω στον ΟΣΕ, επικαλούμενοι ότι ο ΟΣΕ έχει την εμπειρία συντήρησης και λειτουργίας, που δεν έχει η ΕΡΓΟΣΕ.

Και, εγώ ρωτώ και θέλω μία απάντηση: Τί είναι πιο εύκολο: Να αποκτήσει εμπειρία συντήρησης και λειτουργίας η ΕΡΓΟΣΕ ή να περάσει ο ΟΣΕ στη νέα εποχή; Οι μεν Βρυξέλλες θα τα ερμηνεύσουν αυτά ως υπαναχώρηση. Οπότε βοήθειά σας και αλλοίμονο μας, γιατί έχουμε δει με ποιον τρόπο διαπραγματεύεσθε! Οι δε συνδικαλιστές και το κατεστημένο του ΟΣΕ θα ικανοποιηθούν.

Για να μιλήσω σε σιδηροδρομική διάλεκτο, έχω την εντύπωση ότι από τα φωτοσήματα, την τηλεδιοίκηση και το λογισμικό εσείς θέλετε να επιστρέψετε στους κλειδούχους, τους σταθμάρχες και τη σφυρίχτρα! Αυτή η νοοτροπία δεν αλλάζει και θα σας θυμίσω ένα παράδειγμα. Θέλατε, όταν κατασκευάστηκε το μετρό να μεταφέρετε τη λειτουργία του στον ΗΣΑΠ, σε μία εταιρεία δηλαδή, που έχει οργάνωση και τεχνολογία εκατό ετών. Με δυο λόγια, από πεζικάριος αεροπόρος δεν γίνεσαι! Και αυτό ισχύει και στο σιδηρόδρομο.

Θέλω να σας ρωτήσω, κύριε Υπουργέ: θυμάστε σε ποια κατάσταση ήταν το σύστημα παραγωγής δημοσίων έργων που μας αφήσατε το 2004; Θα σας δώσω δύο παραδείγματα για το σιδηρόδρομο για να το θυμηθείτε και εσείς και όλοι οι συνάδελφοι.

Τη σήραγγα Καλλιδρόμου, όπου με την αρχική σύμβαση υλοποιήθηκε μόνο το 25% του έργου που είχε αρχικά ανατεθεί και τη διπλή γραμμή Τιθορέα–Λιανοκλάδι. Θυμάστε πόσους κοινοτικούς πόρους αναγκαστήκαμε να επιστρέψουμε στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή; Η πρώτη φορά που η Ευρωπαϊκή Επιτροπή –και το λέω για όλους του συναδέλφους- εφήρμοσε αναστολή πληρωμών στην Ελλάδα ήταν το 2003 για έργα σιδηροδρόμων. Μην εγκλωβίσετε το σιδηροδρομικό μέλλον της χώρας. Ευχαριστώ πολύ ».

ΝΕΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ



1188600
Attachment
από !@! 5:15μμ, Τρίτη 29 Ιουνίου 2010


Image scaled down


1188601
Attachment
από !@! 5:15μμ, Τρίτη 29 Ιουνίου 2010


Image scaled down


1188602
Attachment
από !@! 5:15μμ, Τρίτη 29 Ιουνίου 2010


1188603
Attachment
από !@! 5:15μμ, Τρίτη 29 Ιουνίου 2010


1188604
Attachment
από !@! 5:15μμ, Τρίτη 29 Ιουνίου 2010




από !@! 5:15μμ, Τρίτη 29 Ιουνίου 2010


1188606
Attachment
από !@! 5:15μμ, Τρίτη 29 Ιουνίου 2010



ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ athens.indymedia.org

ΕΔΕΙΡΑΝ & ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ

Ένας από τους τραυματίες στα επεισόδια μιλά στην zougla.gr

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 29 Ιουνίου 2010, 18:21

Στην κάμερα της zougla.gr μίλησε ο συνταξιούχος κ. Παναγιώτης Δρίτσας, ο οποίος καταγγέλλει ότι τον χτύπησαν αστυνομικοί κατά την διάρκεια της πορείας σήμερα στο Σύνταγμα.

Όπως καταγγέλλει ο κ. Δρίτσας, μετά την αποχώρηση της ΓΣΕΕ από το συλλαλητήριο οι αστυνομικοί κινήθηκαν εναντίον των διαδηλωτών με αποτέλεσμα να τραυματιστούν αρκετοί από αυτούς, ανάμεσά τους και ο ίδιος.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=151186&cid=4



NEEΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΝΤΡΟΠΗΣ!




..






ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΡΑ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΤΑ ΜΑΤ ΜΕ ΕΝΤΟΛΕΣ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ ΕΔΕΡΝΑΝ ΚΑΙ ΑΠΛΟ ΚΟΣΜΟ...ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΙΛΑΜΕ ΑΠΟ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ...ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΑΥΡΙΟ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟ-ΚΑΦΡΟΙ ΚΑΨΗΣ, ΤΣΙΜΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΥΤΕΣ ΝΤΡΟΠΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ! ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΤΩΡΑ Ο ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗΣ! ΤΕΡΜΑ ΠΙΑ ΣΤΗΝ ΒΙΑΙΗ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗ!

ΕΙΚΟΝΑ ΝΤΡΟΠΗΣ











ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΤΕ ΑΠΕΙΛΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ ΝΑ ΣΥΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΑΘΩΟ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΕΞΩ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ!! ΖΗΤΩ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΑΣ!!

ENA BINTEO ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΓΥΡΩ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ

ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ: ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ



Αστυνομικοί επί της οδού Αμερικής. Ακολουθούν την πορεία που διαλύεται

Περνώντας από την οδό Πανεπιστημίου, απ' όπου αποχώρησε η πορεία, ορισμένοι νεαροί πέταξαν πέτρες σε καταστήματα, διμοιρίες των ΜΑΤ, ενώ άναψαν φωτιές σε κάδους απορριμμάτων στη συμβολή των οδών Ακαδημίας και Σίνα, αλλά και έξω από τη «Μεγάλη Βρετάνια».

Όλοι οι δρόμοι στο κέντρο της Αθήνας έχουν δοθεί στην κυκλοφορία.

Στο μεταξύ, από το πρωί, μέλη του ΠΑΜΕ έχουν αποκλείσει τις πύλες εισόδου του λιμανιού του Πειραιά, εμποδίζοντας τον απόπλου των πλοίων με προορισμό τα νησιά του Αργοσαρωνικού.

Συμπλοκές νεαρών με τα ΜΑΤ

Τα επεισόδια ξεκίνησαν όταν νεαροί, οι οποίοι παρεισέφρησαν στην πορεία ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, επιτέθηκαν και κατά διαδηλωτών που κρατούσαν ελληνικές σημαίες. Μάλιστα, δεν έλειψαν και οι συμπλοκές σώμα με σώμα.


Το «γκρουπ» των διαδηλωτών στο οποίο επιτέθηκαν οι νεαροί

Οι διαδηλωτές που δέχθηκαν την επίθεση οπισθοχώρησαν προς το Μετρό, ενώ δυνάμεις της αστυνομίας επενέβησαν απομακρύνοντας τους νεαρούς, οι οποίοι τράπηκαν σε φυγή.

Λίγα λεπτά αργότερα, οι νεαροί επιτέθηκαν με πέτρες και καδρόνια και κατά της διμοιρίας των ΜΑΤ που βρισκόταν κάτω από το ξενοδοχείο «Μεγάλη Βρετάνια».

Οι αστυνομικοί προχώρησαν σε εκτεταμένη ρίψη δακρυγόνων και καπνογόνων.


Αποπνικτική η ατμόσφαιρα στο κέντρο της Αθήνας


Ό,τι απέμεινε από ένα δακρυγόνο

Επιχείρησαν να προσεγγίσουν το μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη

Η κεφαλή της πορείας έφτασε έξω από τη Βουλή στις 13:00.



Ορισμένα άτομα επιχείρησαν να ανέβουν τα σκαλιά μπροστά από το μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη, κρατώντας ένα τεράστιο πανό στα χέρια τους, αλλά απωθήθηκαν από τις ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις που βρίσκονται στο σημείο. Οι αστυνομικοί προχώρησαν σε ρίψη χημικών.

Την ίδια ώρα, ο κύριος όγκος των διαδηλωτών έχει περικυκλώσει το Κοινοβούλιο, φωνάζοντας συνθήματα, όπως «κλέφτες, κλέφτες» και «κουφάλες, κουφάλες, έρχονται κρεμάλες».
ΠΗΓΗ: www.zougla.gr

ΑΠΟΚΛΈΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ!














ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Από νωρίς το πρωί είναι αποκλεισμένα καταστήματα γνωστών αλυσίδων πολυεθνικών εταιρειών στο κέντρο της Θεσσαλονίκης από μέλη του ΠΑΜΕ, στο πλαίσιο των απεργιακών κινητοποιήσεων που κήρυξαν η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ.

Πρόκειται για μαγαζιά που βρίσκονται στον οδό Τσιμισκή, ενώ οι διαμαρτυρόμενοι έχουν συγκεντρωθεί στο πεζοδρόμιο έξω από αυτά, φωνάζοντας συνθήματα και κρατώντας σημαίες.
πηγη:zougla.gr

ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ

Παραμένει το «μπλόκο» του ΠΑΜΕ στο λιμάνι του Πειραιά, με τους απεργούς να έχουν αποκλείσει τις πύλες εισόδου. Διαδηλωτές έχουν καταλάβει τους καταπέλτες των πλοίων που επρόκειτο να ταξιδέψουν προς τα νησιά του Αργοσαρωνικού, εμποδίζοντας τον απόπλου. Κανένα δρομολόγιο για τον Αργοσαρωνικό δεν έχει πραγματοποιηθεί.

Την ίδια ώρα, μέλη του ΠΑΜΕ κατευθύνονται και προς το «Έλυρος», το οποίο είναι προγραμματισμένο να αναχωρήσει στις 21:00 για τα Χανιά. Στόχος τους να ανέβουν στον καταπέλτη του πλοίου και να εμποδίσουν τον απόπλου.

Αναχώρησε ο κύριος όγκος του ΠΑΜΕ

Με μία εντυπωσιακή πορεία, ο κύριος όγκος των διαδηλωτών του ΠΑΜΕ που από νωρίς το πρωί είχε περικυκλώσει το Λιμεναρχείο Πειραιά, αποχώρησε από το λιμάνι.



Οι απεργοί επιβιβάζονται σε τρένα προκειμένου να φτάσουν στην πλατεία Συντάγματος για την κεντρική συγκέντρωση του ΠΑΜΕ.



Απέκλεισαν τις εισόδους

Ισχυρές δυνάμεις της αστυνομίας αναπτύχθηκαν από αργά το βράδυ στο λιμάνι, προκειμένου να διασφαλίσουν την εύρυθμη λειτουργία του. Ωστόσο, μικρή ομάδα ναυτεργατών, περίπου 50 άτομα, κατάφερε και μπήκε στο λιμάνι, ενώ οι υπόλοιποι διασκορπίστηκαν περιμετρικά της ζώνης του λιμανιού, αποκλείοντας τις πύλες εισόδου. Μάλιστα, οι απεργοί δημιούργησαν μία ανθρώπινη αλυσίδα μπροστά από το Λιμεναρχείο, εμποδίζοντας την είσοδο υπαλλήλων και πολιτών.

Μέλη του ΠΑΜΕ στον καταπέλτη του «Απόλλων Ελλάς»

Μικροεπεισόδια προκλήθηκαν νωρίς το πρωί, στις 06:15, όταν μέλη του ΠΑΜΕ εμπόδισαν τον κατάπλου του πλοίου «Αδαμάντιος Κοραής», με αποτέλεσμα να υπάρξει ένταση με τις δυνάμεις του Λιμενικού και της Αστυνομίας, που προχώρησαν σε ρίψη δακρυγόνων.



Δεν πρόλαβαν να ταξιδέψουν


Το πλοίο «Νεφέλη», που εκτελεί δρομολόγια προς τον Αργοσαρωνικό, έκανε κανονικά το πρώτο του δρομολόγιο, ωστόσο όταν επέστρεψε στο λιμάνι του Πειραιά, περίπου 30 απεργοί ανέβηκαν στον καταπέλτη του πλοίου, εμποδίζοντας τον απόπλου του.

Στις 7:15 ξεκίνησε ο απόπλους των υπόλοιπων πλοίων, τα οποία έφυγαν κανονικά για τους προορισμούς τους, ωστόσο αρκετοί επιβάτες δεν πρόλαβαν να επιβιβαστούν, αφού τα μέλη του ΠΑΜΕ κρατούν αποκλεισμένες τις εισόδους του λιμανιού. Πρόκειται για τα Highspeed 4-5, Blue Star Πάρος, Blue Star Ιθάκη, Speedrunner 2,3,4.

Σύμφωνα με μαρτυρίες, υπήρχαν ταξιδιώτες οι οποίοι είχαν στην κατοχή τους εισιτήρια, αλλά δεν έφτασαν έγκαιρα στο λιμάνι και οι αστυνομικοί τούς ενημέρωσαν ότι δεν μπορούν να μπουν, γιατί τα πλοία φεύγουν άδεια.

Οι επιβάτες που δεν έχουν προμηθευτεί ήδη τα εισιτήριά τους, πιθανότατα δεν θα καταφέρουν να ταξιδέψουν.



Ο απόπλους των Speedrunner 4 και 5, ωστόσο, ήταν περιπετειώδης. Ο καβοδέτης κατά την προσπάθεια του να λύσει τους κάβους ήρθε αντιμέτωπος με απεργούς, οι οποίοι και τον εμπόδισαν να λύσει τους κάβους. Τελικά, το πλοίο απέπλευσε, αφού το πλήρωμα πέταξε τους κάβους στη θάλασσα.
πηγη: www.zougla.gr

ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ


ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΟ www.newsit.gr
Ήδη το λιμάνι αστυνομοκρατείται με τρεις κλούβες να βρίσκονται στις εισόδους του λιμανιού, ενώ δεκάδες άνδρες της αστυνομίας και του λιμενικού περιπολούν σε όλους τους χώρους του λιμανιού.