Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Στο σχολείο με... ημιφορτηγό η καταντια του δημοσιου σχολειου

Στις καρότσες ημιφορτηγών στοιβάζονται καθημερινά δεκάδες μαθητές που φοιτούν στο δημοτικό σχολείο του Πολυσίτου στην Ξάνθη.

Όπως θα δείτε στις εικόνες που έστειλε στη zougla.gr ένας αναγνώστης και κάτοικος της περιοχής, τα παιδιά φορτώνονται στα φορτηγάκια και πραγματοποιούν καθημερινά τη διαδρομή μέχρι το σχολείο και αντίστροφα, με το ενδεχόμενο πρόκλησης σοβαρού ατυχήματος να είναι κάτι παραπάνω από ορατό.



Και όλα αυτά, στην Ελλάδα του 2010, που «ευαγγελίζεται» τη διά βίου μάθηση, ενώ την ίδια στιγμή δεν μπορεί να εξασφαλίσει τα αυτονόητα για τους μαθητές της…

πηγη: zougla.gr

AYTH EINAI H Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΟΥ ΠΕΝΕΥΕΤΑΙ Η ΣΟΣΙΑ-ΛΙΣΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ!! ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ!

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ- ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΕΟ ΛΙΜΕΝΑ ΧΙΟΥ

ΟΝΟΜΑ ΕΠΩΝΥΜΟ ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ:

ΚΩΣΤΗΣ ΜΟΥΣΟΥΡΟΥΛΗΣ

ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ: ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: ΝΟΜΟΣ ΧΙΟΥ

ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

(Αρ. πρωτ. 2656/89-17-09-2010)

Προς: -Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

-Υπουργό Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας

Θέμα: Νέος κεντρικός λιμένας Χίου

Σε πρόσφατη -σαφώς προεκλογικού χαρακτήρα- επίσκεψη κυβερνητικού κλιμακίου στη Μυτιλήνη, εξαγγέλθηκε σειρά έργων υποδομών για το Βόρειο Αιγαίο (βλ. Δελτίο ΤύπουΥπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, 13/9/2010[1]). Ειδικότερα, για τη Χίο ανακοινώθηκε ότι πρόκειται να ενταχθούν στο τομεακό πρόγραμμα του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων (Ε.Π. «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας 2007-2013») τα ακόλουθα έργα: (α) Ο νέος κεντρικός Λιμένας Χίου, με προϋπολογισμό για τα έργα της Α’ φάσης 63 εκατ. Ευρώ και για τα έργα της Β΄ φάσης 13,5 εκατ. Ευρώ και (β) η βελτίωση των εγκαταστάσεων του Λιμένα Μεστών Χίου, ως «έργο-γέφυρα», προϋπολογισμού 15 εκατ. Ευρώ.

Λίγες μέρες αργότερα, δημοσιεύματα[2] του Χιακού Τύπου αναφέρουν ότι η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Χίου «αναμένει την τροποποίηση του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων για το έργο» και συγκεκριμένα την «εγγραφή πίστωσης 38 εκατ. Ευρώ ως πρώτη δόση της πρώτης φάσης για τον νέο κεντρικό λιμένα». Σύμφωνα με τα ίδια δημοσιεύματα, ο Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων επιβεβαίωσε τη διαδικασία αυτή, καθώς και ότι οι τεχνικές υπηρεσίες του Υπουργείου είναι σύμφωνες με τις τροποποιήσεις στις μελέτες του έργου που έγιναν από την Τεχνική Υπηρεσία της Νομαρχίας, ενώ ο Νομάρχης επιβεβαίωσε πως εκπρόσωποι της «Εγνατία Οδός ΑΕ» επισκεπτόμενοι τη Νομαρχία, ζήτησαν τον πλήρη φάκελο των μελετών. Σύμφωνα με τον ίδιο, κρίνοντας ότι δεν υπάρχει εμπλοκή της εταιρείας στο έργο, οι μελέτες αυτές δεν παραδόθηκαν.

Ωστόσο, σύμφωνα με την επισυναπτόμενη πρόσφατη (και προγενέστερη της ανακοίνωσης ένταξης του έργου του νέου κεντρικού λιμένα Χίου) Κοινή Υπουργική Απόφαση[3] (ΚΥΑ) των Υπουργείων Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας & Ναυτιλίας και Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων η ευθύνη για τη μελέτη, δημοπράτηση, ανάθεση και διοίκηση της κατασκευής του έργου του Λιμένα Χίου -μεταξύ άλλων- ανατίθεται στην εταιρεία «Εγνατία Οδός Α.Ε.». Όπως αναφέρεται στην εν λόγω ΚΥΑ, η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου, με το υπ’αριθμ. 26712/2786/28 Ιουλίου 2010 έγγραφό της, είχε επίσης, εκφράσει τη σύμφωνη γνώμη της για την υλοποίηση του έργου, από την «Εγνατία Οδό ΑΕ».

Επικουρικά σημειώνεται ότι, με την ολοκλήρωση του έργου της Εγνατίας Οδού και με δεδομένο ότι πράγματι η εταιρεία «Εγνατία Οδός ΑΕ» αποτελεί έναν από τους πλέον αξιόπιστους φορείς υλοποίησης έργων στη χώρα και πεπειραμένο δικαιούχο Κοινοτικών πόρων, η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας είχε υποστηρίξει τη διαχείριση και ανάληψη έργων από την εταιρεία αυτή για λογαριασμό άλλων φορέων[4], όπου υφίστατο ανάγκη, ιδιαίτερα δε, έργων που επρόκειτο να ενταχθούν στο μέτρο «Ειδικές Ενέργειες για τη Στήριξη Μικρών Νησιών & Απομονωμένων Νησιωτικών Περιοχών», στο πλαίσιο του οποίου, εκπόνησε σειρά τεχνικών μελετών για έργα μικρής κλίμακας.

Κατόπιν των ανωτέρω και σε συνέχεια προηγούμενης ερώτησης και αίτησης κατάθεσης εγγράφων που υπέβαλα για το ίδιο θέμα (9083/481/21.4.2010), ερωτώνται οι κ. κ. Υπουργοί:

1. Ο Λιμένας Μεστών Χίου δεν αποτελεί «έργο-γέφυρα» στο ΕΣΠΑ που έχει δηλωθεί και στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ήδη, από το 2007; Τι εξυπηρετεί η εκ νέου αναγγελία ένταξης;

Αναφορικά με το νέο Κεντρικό Λιμένα Χίου:

2. Γιατί τα συναρμόδια Υπουργεία δεν πληροφόρησαν τη Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Χίου για την απόφαση ανάθεσης του έργου στην «Εγνατία Οδό ΑΕ», γεγονός που επιμελώς αποκρύπτεται και στο Δελτίο Τύπου της 13-9-2010 του αρμοδίου Υπουργείου; Αν υπήρξε η πληροφόρηση, για ποιο λόγο ο κ. Νομάρχης φέρεται να αρνήθηκε τη συνδρομή της εταιρείας και την παράδοση των μελετών στους εκπροσώπους της; Παραδόθηκαν τελικά οι μελέτες στην «Εγνατία Οδό ΑΕ», ναι ή όχι; Γιατί στο Ενημερωτικό Σημείωμα του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων που συντάχθηκε λίγες μέρες πριν από την έκδοση της ΚΥΑ (βλ. ανάρτηση στο δικτυακό τόπο http://www.chiosnews.com/cn1692010720490.asp), δεν αναφέρεται η εμπλοκή της «Εγνατία Οδός ΑΕ», ενώ, αντίθετα, αναφέρεται η ολοκλήρωση των μελετών και των τευχών δημοπράτησης από τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών της Ν.Α. Χίου; Τι αφορά το «ερώτημα δυνατότητας δημοπράτησης αυτοτελούς και λειτουργικού τμήματος έργου προϋπολογισμού περίπου 30 εκατ. Ευρώ, για το οποίο αναμένεται απάντηση από τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών της Ν.Α. Χίου»;

3. Ποιος πραγματοποιεί ή θα πραγματοποιήσει, εντέλει, τον έλεγχο πληρότητας των μελετών; Παρακαλώ να κατατεθεί πίνακας με τον τίτλο των συμβάσεων όλων των μελετών που έχουν εκπονηθεί για το έργο μέχρι στιγμής για λογαριασμό οποιουδήποτε φορέα, το θεσμικό πλαίσιο υπό το οποίο ανατέθηκαν, τον ανάδοχο, το φορέα χρηματοδότησης, τον προϋπολογισμό και τις πληρωμές που έχουν γίνει.

4. Έχει εκπονηθεί για λογαριασμό του κυρίου του έργου, του Υπουργείου, ή όποιου αρμοδίου φορέα, τεχνικοοικονομική μελέτη σκοπιμότητας για το έργο; Παρακαλώ για την κατάθεσή της.

5. Η απόφαση για την κατασκευή του νέου λιμένα Χίου, καθώς και η χωροθέτηση στη συγκεκριμένη θέση, υποστηρίζονται από γενικό ή ειδικό χωροταξικό σχεδιασμό, ή την εθνική λιμενική πολιτική;

6. Το έργο θα ενταχθεί στο E.Π. «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας 2007-2013» με το συνολικό προϋπολογισμό (έστω) της Α’ Φάσης, ήτοι τα 63 εκατ. Ευρώ που ανακοίνωσε το Υπουργείο; Εφόσον ο προϋπολογισμός αυτός υπερβαίνει τα 50 εκατ. Ευρώ δεν απαιτείται ειδική αίτηση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή υπό τη διαδικασία των Μεγάλων Έργων; Ποιος φορέας πρόκειται να την υποβάλλει και πότε;

7. Το έργο θα ενταχθεί στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) με άλλο προϋπολογισμό από αυτόν της απόφασης ένταξης (που, ως γνωστόν, προηγείται για τα συγχρηματοδοτούμενα έργα); Δεδομένου ότι η πίστωση ενός νέου έργου στο ΠΔΕ δεν είναι ισόποση με την ανάγκη ετήσιας χρηματοδότησής του (συναρτάται μόνο με την πρόοδο της υλοποίησης), τι ακριβώς αντιπροσωπεύει η πίστωση των 38 εκατ. Ευρώ που αναφέρθηκε ως «πρώτη δόση της Α’ Φάσης»; Σε πόσες δόσεις ή φάσεις κατακερματίζεται το έργο;

8. Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η αναδιαμόρφωση της στρατηγικής του E.Π. «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας», που, σύμφωνα με την από 17/5/2010 απάντηση του Υπουργείου στην υπ’αριθ. 9083/481/21.4.2010 Ερώτησή μου, αποτελεί προϋπόθεση για την ένταξη του έργου στο εν λόγω Πρόγραμμα; Ο Άξονας 3 του ίδιου Ε.Π. τι υπόλοιπο δημόσιας δαπάνης προσκλήσεων έχει, αυτή τη στιγμή, και ποιες είναι οι προγραμματικές του υποχρεώσεις; Θα αλλάξει ο χρηματοδοτικός πίνακας του Ε.Π. και αν ναι, πότε αναμένεται η έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής; Παρακαλώ για την κατάθεση όλων των σχετικών εγγράφων ή των αναθεωρημένων πινάκων, εφόσον υπάρχουν.

9. Ποιο το χρονοδιάγραμμα για την έναρξη της κατασκευής και ποιο για την ολοκλήρωση, της Α΄ και Β’ φάσης (διακριτά); Tο μέρος της κατασκευής που τυχόν εκτείνεται πέραν της λήξης της προγραμματικής περιόδου του ΕΣΠΑ, πρόκειται να βαρύνει αποκλειστικά εθνικούς πόρους και ποια η εκτίμηση για το ύψος του;

10. Η δημοπράτηση της κατασκευής του νέου λιμένα αναμένεται να γίνει με την υφιστάμενη, ή τη νέα εξαγγελθείσα νομοθεσία δημοσίων έργων;

Αθήνα, 17 9.2010

Ο Ερωτών Βουλευτής

Κωστής Μουσουρούλης

Βουλευτής Νομού Χίου



[2] Εφημερίδα Πολίτης, 16 & 17-9-2010

[3] ΦΕΚ 1505/Β/ 6 Σεπτεμβρίου 2010

[4] Περιφερειακά Επιχειρησιακά Προγράμματα Βορείου Αιγαίου, Νοτίου Αιγαίου και Ιονίων Νήσων του ΚΠΣ 2000-2006

Περικοπές ακόμα και στην Ελληνική Αστυνομία από το Υπουργείο Οικονομικών 300-400 θα χασει καθε αστυνομικος

Γύρο στα 300 με 400 ευρώ θα χάσει κάθε αστυνομικός τον μήνα μετά την απόφαση του Υπουργείου οικονομικών να κόψει τα πενθήμερα και τα νυχτερινά στους ένστολους κάθε βαθμίδας.

Σε όλες τις αστυνομικές υπηρεσίες της χώρας έχει φτάσει το επίμαχο έγγραφο από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους με αριθμό 2/53000 Α με ημερομηνία 16/9/2010

Το έγγραφο αυτό έσκασε ουσιαστικά «ως βόμβα στα χέρια των αστυνομικών» ήταν μια απόφαση που - όπως λένε - δεν την περίμεναν και σύμφωνα με πληροφορίες ετοιμάζονται για νέες κινητοποιήσεις.

Αυτό σημαίνει ότι οι αστυνομικοί δεν θα πληρώνονται τα σαββατοκύριακα αλλά ούτε και τις νυχτερινές υπερωρίες

Για τους χαμηλόμισθους της υπηρεσίας,ήταν ένα ποσό αρκετά σημαντικό ώστε να μπορούν να αντεπεξέλθουν στα βασικά τους έξοδα!Άραγε...οι αστυνομικοί τι θα κάνουν τώρα που βλέπουν το εισόδημά τους να συρρικνώνεται ακόμη περισσότερο.

Ακόμα θα συνεχίζουν σε κάθε πορεία να φυλάνε την βουλή,χωρίς να αφήνουν τους διαδηλωτές να εισέλθουν μέσα;;;

Kάλεσμα Συντονιστικού Αγώνα Σχολείων

Ακούσατε τι είπε η Διαμαντοπούλου;

Συνέντευξη τύπου 23/8/2010: «Η φετινή χρονιά θα είναι η πιο δύσκολη από τη μεταπολίτευση και μετά…»

ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ!

Οργανώνουμε τον αγώνα μας για να κάνουμε τη φετινή χρονιά, την πιο δύσκολη γι’ αυτούς.

ΤΗΝ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΗ ΧΡΟΝIA ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ!

ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΜΟΝΗ!

Από την πρώτη μέρα των σχολείων το κάλεσμα του Συντονιστικού να φτάσει παντού!

Συζητάμε και παίρνουμε αποφάσεις στις Γενικές Συνελεύσεις των σχολείων μας!

Συμμετέχουμε στις συνελεύσεις του Συντονιστικού σε κάθε πόλη!

Εκλέγουμε αγωνιστές συμμαθητές μας σε 15μελή και 5μελή!

Βγαίνουμε στους δρόμους για να καλυφθούν όλες οι ανάγκες των σχολείων μας!

ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ! ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΟΥΦΤΑ!

Οι μαθητές δεν είμαστε και δεν πρέπει να είμαστε μόνοι μας.

Θα αγωνιζόμαστε μαζί με τους εργαζόμενους γονείς μας και το ΠΑΜΕ.

ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΕΝΑΝΤΙΑ:

  • Στο μνημόνιο και τους νόμους που έχουν ψηφιστεί και κάνουν τις οικογένειές μας να υποφέρουν
  • Στο σχολείο που βάζει πρώτα τις επιχειρήσεις, που μας θέλει αμόρφωτους
  • Στο σχολείο – μαγαζί που μας βάζει να πληρώνουμε αναλώσιμα, βιβλία, πετρέλαιο…

ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ:

  • Αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν παιδεία. Δεν πληρώνουμε για όσα θα έπρεπε να μας παρέχονται δωρεάν
  • Σταθερή και μόνιμη δουλειά για τους γονείς μας σήμερα και για εμάς αύριο
  • Ένα ενιαίο 12χρονο δημόσιο δωρεάν σχολείο για όλους

ΠΑΛΕΨΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

28 χρονια χωρις το Μανο Λοιζο!

Ο Μάνος Λοΐζος ήταν Έλληνας μουσικός, συνθέτης, στιχουργός και τραγουδιστής. Γεννήθηκε στις 22 Οκτωβρίου του 1937 στην Αλεξάνδρεια και πέθανε σε νοσοκομείο στη Μόσχα, στις17 Σεπτεμβρίου 1982.

Είχε κυπριακή καταγωγή [1] (ο πατέρας του, Ανδρέας Λοΐζου, καταγόταν και ήταν κάτοικος των Αγιών Βαβατσινιάς[2] -χωριό της Λάρνακας Κύπρου- και η μητέρα του, Δέσποινα Μανάκη, καταγόταν από τη Ρόδο). Το σπίτι στο οποίο έζησε ο πατέρας του υπάρχει ακόμη, η δε Κοινότητα του χωριού θέλοντας να τιμήσει τον μεγάλο αυτό μουσικοσυνθέτη, ανήγειρε στην είσοδο του χωριού ένα σεμνό μνημείο, στη μνήμη του, όπου αναγράφονται τα εξής: "Μάνος Λoΐζος 1937-1982, μουσικοσυνθέτης, καταγωγή Αγίοι Βαβατσινιάς".

Ήταν μέλος του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας και αγωνίστηκε για τα δικαιώματα της εργατικής τάξης. Τα τραγούδια του λιτά και έντεχνα, συνδέθηκαν άμεσα με τις λαϊκές μάζες. Πολιτικά στρατευμένος καλλιτέχνης στα χρόνια της Χούντας και της μεταπολίτευσης, ακολούθησε την ποιότητα στο ελληνικό τραγούδι που χάραξαν ο Μίκης Θεοδωράκης και ο Μάνος Χατζιδάκις.

Συνεργάστηκε με τον Λευτέρη Παπαδόπουλο, τον Φώντα Λάδη και τον Γιάννη Νεγρεπόντη στους στίχους και με τους ερμηνευτές Χάρις Αλεξίου, Γιώργο Νταλάρα, Γιάννη Καλαντζή,Δήμητρα Γαλάνη κ.ά. Τελευταίος δίσκος του ήταν τα "Γράμματα στην Αγαπημένη" σε στίχους του Τούρκου ποιητή Ναζίμ Χικμέτ με απόδοση στα ελληνικά του Γιάννη Ρίτσου.

To 2007 χαρακτηρίστηκε από το μουσικό χώρο ως έτος Μάνου Λοΐζου τιμώντας τα 70 χρόνια από τη γέννηση του και τα 25 χρόνια από το θάνατο του.

πηγη:http://el.wikipedia.org

Τελος η Θητεια σε Ναυτικο & Αεροπορια.Παραμενει στους 9 μηνες η στρατιωτικη Θητεια!

Τέλος δίνει το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας στην δυνατότητα πραγματοποίησης στρατιωτικής θητείας σε Αεροπορία και Ναυτικό, όπως δήλωσε σήμερα από το βήμα της Βουλής ο αναπληρωτής υπουργός Εθνικής Άμυνας, κ. Μπεγλίτης, στη διάρκεια της συζήτησης του νομοσχεδίου περί ιεραρχίας και προαγωγών από τις Ένοπλες Δυνάμεις. "

Η στρατιωτική θητεία θα παραμείνει στους εννέα μήνες. Η στρατιωτική θητεία θα καταργηθεί στην Αεροπορία και στο Ναυτικό", δήλωσε.

Αιτιολογώντας την απόφαση για κατάργηση της θητείας στο Πολεμικό Ναυτικό και την Πολεμική Αεροπορία και διοχέτευση όλων των υπόχρεων στράτευσης στο Στρατό Ξηράς, ο κ. Μπεγλίτης τόνισε ότι το Ναυτικό και η Αεροπορία "ως εξειδικευμένοι κλάδοι, χρειάζονται επαγγελματικά στελέχη με τεχνογνωσία και κυρίως με επαγγελματική και υπηρεσιακή συνέχεια.

Σε μια εποχή που αρκετοί νέοι προσπαθούν να επιμηκύνουν το χρόνο που λαμβάνουν αναβολή από τη στράτευση, ο κ. Μπεγλίτης τόνισε ότι «η ευθύνη της ελληνικής νεολαίας απέναντι στην πατρίδα είναι να υπηρετήσει τη στρατιωτική της θητεία".

thebest.gr

Πρεμιερα στις φετινες καταληψεις στο δημοτικο Σχολειο Ριου


Η πρώτη κατάληψη της χρονιάς σε σχολικό συγκρότημα, θα γίνει σημερα στο Ριον. Γονείς και μαθητές του δημοτικού σχολείου, πιστοί στο ραντεβού που είχαν δώσει κατά την λήξη της προηγούμενης σχολικής χρονιάς, θα κλείσουν το σχολείο διαμαρτυρόμενοι για την συμπεριφορά τόσο στελεχών του Δήμου Ρίου και συγκεκριμένα του απερχόμενου Αντιδημάρχου Γιάννη Τσιμπούκη, όσο και της πολιτείας, στο αίτημα τους για επείγουσα κατασκευή μιας επί πλέον αίθουσας προκειμένου να στεγαστούν τα παιδιά της πρώτης Δημοτικού, μετά τις πολλές νέες εγγραφές του καλοκαιριού.

Θυμίζουμε ότι κατά την διάρκεια τόσο του δημοσίου διαλόγου, όσο και του Δημοτικού Συμβουλίου Ρίου, ο κ. Τσιμπούκης είχε καταφερθεί εναντίον γονέων και δασκάλων, με απαξιωτικους έως προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, οδηγώντας την αντιπαράθεση στα άκρα.

Έτσι σημερα, οι γονείς θα κάνουν και παράσταση διαμαρτυρίας στο γραφείο του Αντινομαρχη παιδείας Γιάννη Ταπεινού, ο οποίος μιλώντας μαζί μας σήμερα, εμφανίστηκε πλήρως ενημερωμένος και με κατανόηση για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν γονείς και μαθητές.

Ο κ. Ταπεινός δεσμεύτηκε πως μόλις εξασφαλιστεί το κονδύλι των τελικά 50.000 ευρώ που χρειάζονται με βάση την μελέτη της Νομαρχίας, θα δημοπρατήσει αμέσως την κατασκευή της αίθουσας, η οποία δεν θα γίνει με σιδηροκατασκευη η προκατ, αλλά με την χρήση οικοδομικών υλικών.

Σε ότι αφορά την προσωρινή τοποθέτηση κοντεινερ στο προαύλιο χώρο του σχολείου, το οποίο θα μεταφερθεί από το σχολείο του Ριολο, ο κ. Ταπεινός είπε πως από στιγμή σε στιγμή περιμένει ενημέρωση από τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΚ με τον οποίο βρίσκεται σε διαρκή επαφή, προκειμένου να ανατεθεί από τον οργανισμό η μεταφορά και η τοποθέτηση του, με τις προδιαγραφές ασφαλείας που υπάρχουν.

Νίκος Ξανάλατος
thebest.gr