Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

Σχόλιο του Γραφείου Τύπου για την επέκταση της μαθητείας στο Γυμνάσιο και σε όλα τα Λύκεια με το Προεδρικό Διάταγμα για τις εργασιακές σχέσεις


Ένα ανατριχιαστικό στοιχείο που περιλαμβάνει το προεδρικό διάταγμα της κυβέρνησης για τις εργασιακές σχέσεις και δεν πρέπει να περάσει απαρατήρητο είναι ότι με αυτό εισάγει τον απαράδεκτο θεσμό της μαθητείας, δηλαδή το σκλαβοπάζαρο της φθηνής εργατικής δύναμης για τα παιδιά της λαϊκής οικογένειας ακόμα και για αυτά που πάνε στο γυμνάσιο. Την επεκτείνει εκτός από τα ΕΠΑΛ και τα ΕΠΑΣ και σε όλα τα λύκεια και στα γυμνάσια. Αυτό είναι το αποκρουστικό πρόσωπο του «νέου σχολείου» που προπαγανδίζει η κυβέρνηση.

Η λεγόμενη μαθητεία στο σχολείο ανοίγει την πόρτα στις επιχειρήσεις και κλείνει την πόρτα στη γνώση. Η προώθησή της αποτυπώνει και υλοποιεί τη στρατηγική της ΕΕ και του μεγάλου κεφαλαίου για να εναρμονιστεί το περιεχόμενο όλης της εκπαίδευσης στα συμφέροντα και τους στόχους των επιχειρήσεων.

Κανένας εργαζόμενος, κανένας εκπαιδευτικός, κανένας νέος να μην αφήσει να περάσει αυτό το μέτρο, αυτή η πολιτική. Σήμερα υπάρχουν όλες οι υλικές προϋποθέσεις για να ζει ο λαός και η νεολαία καλύτερα. Υπάρχουν όλες οι δυνατότητες ώστε κάθε νέος να μορφώνεται μέχρι τα 18 χρόνια του.

Κοινό μέτωπο πάλης τώρα για τον άλλο δρόμο ανάπτυξης, που να υπηρετεί τις λαϊκές ανάγκες και όχι την κερδοφορία των μονοπωλίων. Αυτός είναι ο δρόμος για να κατακτήσουν η εργατική τάξη και ο λαός τα σύγχρονα δικαιώματά τους στη ζωή.

ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ (18/6/2010)


ΘΕΡΜΟ Σεπτεμβρη προαναγγελουν οι καθηγητες

Δυναμικές κινητοποιήσεις κατά την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς το φθινόπωρο προανήγγειλε σήμερα η Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ), ενώ παράλληλα στοχεύει στη συγκρότηση κοινού μετώπου με τη Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΔΟΕ).

Τα αιτήματα που προβάλει από τώρα η ΟΛΜΕ είναι, μεταξύ άλλων, αύξηση των δαπανών για την Παιδεία, στο 5% του ΑΕΠ, καμία περικοπή μισθού επιδομάτων κλπ। επισης :

• Διαμόρφωση εισήγησης μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου, Γενικές Συνελεύσεις και
Συνέλευση Προέδρων των ΕΛΜΕ εντός του πρώτου δεκαήμερου του Οκτωβρίου.
• Κοινή συνεδρίαση ΟΛΜΕ‐ΔΟΕ εντός του πρώτου 20ήμερου του Σεπτεμβρίου για
διερεύνηση της δυνατότητας κοινού απεργιακού προγράμματος.
• Προετοιμασία για τη διεξαγωγή εκπαιδευτικού συνεδρίου με πιθανή ημερομηνία
εντός του Ιανουαρίου 2011.
• Πρωτοβουλία για κοινή συνάντηση των Δ.Σ των Ομοσπονδιών του Δημοσίου και του
Ιδιωτικού Τομέα, προκειμένου να αξιολογήσουμε τα μέχρι τότε δεδομένα και να
συντονίσουμε τη δράση μας (εντός Σεπτεμβρίου).
Στόχος όλων αυτών των πρωτοβουλιών είναι η οργάνωση με τον καλύτερο και
αποτελεσματικότερο τρόπο ενός παρατεταμένου μαχητικού απεργιακού αγώνα για
την ανατροπή αυτής της βάρβαρης πολιτικής.

Ιδού το video - σοκ με τον παίχτη του "Greek Idol"

Σοκ προκαλεί στο "Greek Idol" η αποκάλυψη του video με το τραγουδιστή που έβαλαν μέσα και φέρεται να είναι ο Νίκος Τασιόπουλος.
ΠΗΓΗ http://troktiko.blogspot.com/2010/06/video-greek-idol.html


ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ

ΕΒΑΛΑΝ ΥΠΟΘΗΚΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ..ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΑΨΟΥΝ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ Ε . Ε ΚΑΙ ΔΝΤ... ΤΟ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΠΟΥ ΣΟΚΑΡΕΙ




αποσπάσματα από τις σελίδες 21, 31 και 32 τηςΔανειακής Σύμβασης που υπέγραψε η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ με ΔΝΤ-ΕΚΤ-ΕΕ

πηγη:http://wp.me/pPn6Y-1qw

Ασφαλιτης πιαστηκε εχθες μεσα στην πορεια του ΠΑΜΕ..

φωτο απο την αστυνομικη ταυτοτητα του ασφαλιτη


Άνθρωπος της Ασφάλειας πιάστηκε χτες στα πράσα στην πορεία του ΠΑΜΕ να παριστάνει τον διαδηλωτή και να δίνει πληροφορίες στην Αστυνομία. Ο στημένος από την κυβέρνηση προβοκάτορας, ονόματι Χρήστος Τασσακόπουλος, έγινε...


αντιληπτός από τους διαδηλωτές, καθώς είχε ασύρματο με τον οποίο επικοινωνούσε επί τόπου με την Ασφάλεια. Οι διαδηλωτές τον ακινητοποίησαν αμέσως, του πήραν τον ασύρματο και την υπηρεσιακή του ταυτότητα.
Ο Χρήστος Κατσώτης, μέλος της Εκτελεστικής Γραμματείας του ΠΑΜΕ, δήλωσε για το περιστατικό:
«Θέλουμε να καταγγείλουμε ότι σήμερα στη συγκέντρωση του ΠΑΜΕ, μέσα στους συγκεντρωμένους, συνελήφθη αστυφύλακας με πολιτικά να παρακολουθεί τη συγκέντρωσή μας και να δίνει πληροφορίες. Θεωρούμε απαράδεκτη αυτή την ενέργεια του υπουργείου Δημόσιας Τάξης και της κυβέρνησης, είναι υπεύθυνος ο ίδιος ο κ. Χρυσοχοΐδης, αλλά και η κυβέρνηση. Σαν ΠΑΜΕ του δηλώνουμε ότι δεν θα ανεχτούμε τέτοια πρακτική, να στέλνει προβοκάτορες στη συγκέντρωσή μας. Εμείς, τους αποκαλύπτουμε και του λέμε ότι δεν θα ανεχτούμε αυτήν την κατάσταση. Θα πρέπει να σταματήσει αυτή η πρακτική. Δεν περνάει στο ΠΑΜΕ».
Αντιπροσωπεία του ΠΑΜΕ, παρουσία του βουλευτή του ΚΚΕ Γιάννη Πρωτούλη, παρέδωσε την υπηρεσιακή ταυτότητα και τον ασύρματο του αστυνομικού στο Αστυνομικό Τμήμα Ομόνοιας.

www1.rizospastis.गर
ΝEWSCHIOS: Αντι η αστυνομια να στελνει ασφαλιτες στις πορειες των αναρχικων στελνει ΜΟΝΟ στο ΠΑΜΕ.... αυτο λεει πολλα

Έρχονται «Κολοσσός» και «European Express» απο την ΝΕΛ

στην φωτο το European Express

ΟΠΩΣ προέκυψε στη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, στα πλαίσια του ανταγωνισμού των εταιρειών, εκτός των ήδη γνωστών, η ΝΕΛ θα δρομολογήσει το οχηματαγωγό «Κολοσσός» στη γραμμή Πειραιάς – Χίος – Μυτιλήνη και από τις 26 Ιουνίου στην ίδια γραμμή το επιβατικό «European Express», σημαίας Κύπρου.


παζαρευει η nel αγορα πλοιων,,,,

Ψωνίζει πλοία η ΝΕΛ

Το πλοίο «Αqua Jewel» φαίνεται πως ναύλωσε η ΝΕΛ την προηγούμενη Πέμπτη για να αντικαταστήσει το «Αίολος Ι» που θα πάει στη Γαλλία. Την ίδια στιγμή η εταιρεία παζαρεύει να πάρει ένα δεύτερο πλοίο από τη Γαλλία.
Έχουμε γράψει στο παρελθόν ότι στόχος της ΝΕΛ είναι να φέρει ένα νεόκτιστο πλοίο που θα αντικαταστήσει το «Θεόφιλος» στις άγονες γραμμές. Αλλά ταυτόχρονα εξετάζεται και ένα δεύτερο σενάριο, που θέλει το «Θεόφιλος» να μένει στη θέση του μέχρι να συμπληρώσει τα τρία χρόνια που προβλέπει η σύμβαση με το Ελληνικό Δημόσιο και η ΝΕΛ να αποκτήσει ένα πλοίο που θα μπει στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη. Το δεύτερο αυτό σενάριο θεωρεί ως δεδομένο ότι από τη γραμμή θα αποχωρήσει το «Λισσός» που θα πάει στην Αϊτή για να χρησιμοποιηθεί ως πλωτό ξενοδοχείο. Λέγεται, μάλιστα, ότι υπάρχει συμφωνία μεταξύ της ΝΕΛ και της ΑΝΕΚ γι’ αυτή την «αποχώρηση». Κάτι που φυσικά είναι πρακτικά αδύνατο να επιβεβαιωθεί.

Οι πληροφορίες μας λένε ότι η ΝΕΛ δεν έχει βρει καινούργιο πλοίο, γι’ αυτό από μέρα σε μέρα αυξάνονται οι πιθανότητες να υλοποιηθεί το δεύτερο σενάριο. Στην περίπτωση αυτή, η ΝΕΛ σχεδιάζει να πάρει ένα πλοίο αντίστοιχων δυνατοτήτων με το «Θεόφιλος» σε μεταφορική ικανότητα, αλλά λίγο ταχύτερο και νεώτερο.
Οι επικρατέστερες λύσεις που εξετάζει η NΕΛ είναι τα πλοία «Corse» και «Méditerranée» (πρώην «Danielle Casanova»), τα οποία ανήκουν στην εταιρεία SNCM - Société Nationale Maritime Corse - Méditerranée. Η εταιρεία δραστηριοποιείται στη Γαλλία και την Ισπανία εκτελώντας δρομολόγια προς την Κορσική, τη Σαρδηνία, τις Κανάριες Νήσους, την Τυνησία, την Αλγερία και το Μαρόκο.


Το «Corse» που έχει σημαντικές ομοιότητες με το «Θεόφιλος»

Ποια είναι
Το πλοίο «Corse» έχει ναυπηγηθεί το 1979, δηλαδή είναι 30 ετών και έχει μήκος 145 μέτρα, πλάτος 23,80 μέτρα και επιτρεπόμενο βύθισμα 6,34 μέτρα. Ο μέγιστος αριθμός επιβατών που μπορεί να μεταφέρει την ημέρα είναι 2.262 άτομα σε 121 διαμερίσματα, 14 καμπίνες, δυο σαλόνια με πολυθρόνες. Διαθέτει τρία εστιατόρια (μέσα στα σαλόνια), ένα bar-brasserie (324 θέσεις), ένα σινεμά (150 θέσεις) και μια ντισκοτέκ (50 θέσεις).
Έχει επίσης δύο καταστρώματα για γκαράζ και μπορεί να μεταφέρει μέχρι 700 Ι.Χ. σε τρία επίπεδα. Διαθέτει δύο ράμπες φόρτωσης και εκφόρτωσης στην πρύμη και μία στην πλώρη. Φέρει τέσσερις μηχανές τύπου ντίζελ SEMT-Pielstick type 16 PC 2.5V, 16 κύλινδροι σε διάταξη V και η ταχύτητα που αναπτύσσει είναι 22,5 μίλια την ώρα.


Το «Méditerranée» είναι το νεώτερο πλοίο που παζαρεύει η ΝΕΛ

Το «Méditerranée» («Danielle Casanova» έως το 2010) χτίστηκε το 1989, και μπορεί να μεταφέρει 2.780 επιβάτες και 800 αυτοκίνητα (σύμφωνα με το σημερινό του πρωτόκολλο). Το καλοκαίρι του 2000 εκτελούσε δρομολόγια από Μασσαλία προς τους λιμένες της Κορσικής, του Μπάστια και Αζάτσιο. Η απόφαση για το ποιο πλοίο θα αποκτήσει η ΝΕΛ αναμένεται να ληφθεί εντός του Φεβρουαρίου.
Τέλος, επίσημη πληροφόρηση συνεχίζει να μην υπάρχει από την πλευρά της ΝΕΛ, αλλά φαίνεται πως το πλοίο δεν αγοράστηκε αλλά ναυλώθηκε για ένα χρόνο και η αγορά του θα γίνει μετά το τέλος της ναύλωσης. Το «Aqua Jewel» θα εκτελεί δρομολόγια στις άγονες ενδοκυκλαδίτικες γραμμές.
Πρόκειται για συμβατικό πλοίο που έχει κατασκευαστεί το 2003 και το ολικό του μήκος είναι 108,80 μέτρα και το πλάτος 16,80 μέτρα. Φέρει μηχανές 2xMAN-B&W ντίζελ, οι οποίες του δίνουν τη δυνατότητα να αναπτύσσει μέγιστη ταχύτητα 19,5 μι