"Για την πτήση Χίος - Θεσσαλονίκη 11/07/2010 και ώρα 20:50
Η πτήση χωρίς καμία αναγγελία καθυστέρησης από την εταιρία προς το επιβατικό κοινό α)πραγματοποιήθηκε στις 21:30 με κίνδυνο της ζωής των επιβατών δεδομένου... του προβλήματος που είχε το αεροσκάφος στον κλιματισμό. Το πρόβλημα αυτό όπως αποδείχθηκε στη συνέχεια ήταν γνωστό στην εταιρία πριν απο την απογείωση του αεροσκάφους και σε αυτό το πρόβλημα οφειλόταν η καθυστέρηση πραγματοποίησης της πτήσης.
β) χωρίς καμία ενημέρωση από την εταιρία στην προσγείωσή μας στη Θεσσαλονίκη μάθαμε ότι οι αποσκευές μας δεν υπήρχαν μέσα στο αεροπλάνο! Άτομα της εταιρίας δεν υπήρχαν πουθενά παρά μονο υπάλληλοι του αεροδρομίου που δεν μπορούσαν να μας δώσουν καμία εξήγηση. Σε ερώτηση πότε θα πάρουμε τις αποσκευές δεν είχαμε μια σαφή απάντηση. Όπως καταλαβαίνετε έχουμε υποστεί απίστευτη ταλαιπωρία και οικονομικά έξοδα και άλλα προβλήματα που ανακύπτουν δεδομένου οτι πολλοί απο τους επιβατες δεν είναι από Θεσσαλονίκη και άλλοι έχουν να ταξιδέψουν σ! ε άλλο προορισμό. Το αισχος είναι η συμπεριφορά της εταιριας που μας φέρθηκε σαν ζώα, όχι απλά δεν μίλησε για κανενός είδους αποζημείωσης αλλά δεν μπήκε στον κόπο να μας ενημερώσει για τιποτα και δεν είχει το θάρρος να εμφανισθεί κανένας εκπρόσωπός της. Ποιο ακριβώς ήταν το πρόβλημα στο αεροπλάνο και αναγκάστηκε να πετάξει χωρίς αποσκευές και με αποπνικτική ατμόσφαιρα καμπίνας; Παίζουνε με την αξιοπρέπειά μας ή χειρότερα: με τη ζωή μας;"
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
αναδημοσιευση απο troktiko